GG Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Jag vann grytan för övrigt. Och unibetspons. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Jag vann grytan för övrigt. Och unibetspons. Mvh Wow stort grattis, ses på unibet touren i Valencia då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Vem är LINDEPOKER. på ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Vem är LINDEPOKER. på ongame? haha fan, det skulle ha varit jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Vem är LINDEPOKER. på ongame? inte lätt att ha en sån fanskara..... är väl nån som otvivelaktigt vill vara jag och ser upp till mig mer än någon annan.... jag bara gissar alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 idag gulas det spelat ca 12 timmar och kan nog räkna mina vinsthänder i 200bb+ potter på en jävla avkapad fittluktande hand. nära 20k stuck nu på no limit ettusen. självklart spelar jag draw. jello fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Själv spelade jag chickenleaderpotter i exakt alla turrar jag spelade ungefär. Förlorade alla. Cashade i 3 turrar, typ nytt rekord. Dock 380 dulls tot. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Kollade ept san remo, jävlar vad dryg o äcklig Liv verkade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Kollade ept san remo, jävlar vad dryg o äcklig Liv verkade Vart hitta du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Kollade ept san remo, jävlar vad dryg o äcklig Liv verkade Haha älskar när hon barkar på italienaren. Oskönare får man leta efter. Pokercast.tv till dig som frågade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Kom fram till att jag tog mitt förra rekordback med supermycket marginal. Summorna kommer jag inte ens att prata om i helvetet. Vet inte om jag orkar kika in här de närmaste veckorna. Är verkligen trött på poker efter den här helvetesmånaden, och 4 veckor Kina står på schemat. Men men, vi lär ju höras när jag kommer hem. Puss på er och GL Du lär väl inte se det här på ett tag men snubblade in på den här tråden där du skriver om din förra (antar jag) downswing. Hoppas det vänder snart och njut av semestern! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 tjena PK, GL i ftops! When you play, through a night, hold your cards up high, and dont be afraid of the pros. At the end of the night theres a golden cash and the sweet avatar that you win Play on through the beats, play on through the fields. Though your dreams be tossed and blown. Play on, Play on with hope in your heart And you'll nerver lose anymore You'll never lose anymore Play on, Play on with hope in your heart And you'll nerver lose anymore You´ll never lose anymore Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 11 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 tyty mate I övrigt är allt bra i Kina, och utelivet i shanghai var helt klart över förväntan. Inte Vegas, men det är fan inte långt ifrån tbh. Grind skippar vi helt då jag fortfarande blir lite smådeppig när jag tänker på förra månadens attackras. Tur att man är bankrollnit är allt jag säger... Unnade mig en ny frän stationär burk idag också. Förhoppningsvis väntar den på posten när jag kommer hem. Guuuuuuld EDIT: Någon gammal inbiten sweclockare (opteron? ) som kanske hänger här och har tankar på setupen? Har postat på swec också, men jag tänkte att det inte skadar att slänga upp den här också. Har fortfarande ett par dagar på mig att ändra prylar, så om någon har några synpunkter uppskattas det. Dock gjort en hel del research själv, så jag bör inte vara speciellt fel ute. Plockar ut det väsentliga så blir det lite mer lättläst.. CHASSI: Fractal Design Define R3, Svart NÄTAGG: Corsair HX 650W 80+ (modulärt) CPU: AMD Phenom2 X6 1090T BE (hexacore, inge jävla lowstakes) CPUKYLARE: Noctua NH-U9B SE2 MOBO: Gigabyte GA-890GPA-UD3H MINNE: Corsair 8GB (4x2GB) Dominator PC3-10666, 1333MHz GAFIK: Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC LJUD: Asus Xonar DX HD1: 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 SATA III HD2: 1TB Western Digital Caviar Black 64MB SATA III Sen är det brännare, cardreader, chassifläktar osv osv. Ser fint ut, men kolla upp om SSD inte är lite förra generationen. Sweclockers gjorde ett bra test för nån månad sen bara. http://www.sweclockers.com/recension/12326-ssd-sommaren-2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robbull Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 CPUKYLARE: Noctua NH-U9B SE2 Cpukylaren du valt har en 92mm fläkt. Välj NH-U12P SE2 modellen istället! Då får du en 120mm fläkt som lär kyla bättre och tystare. Om du bara ska spela poker, är grafikkortet overkill. Du skulle kunna välja ett kort med passiv kylning för att dra ner ljudnivån. GL med datorbyggandet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 Angående SSD så är denna nice. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=674318 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 det går bra nu. back 34 bi på 3 dagar fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Jag sprant just in i straight flush med min lilla kåk. Kändes sådär. Imorn bär det av till Småland för en liten stuga hos DrClementz, ni vet han som är för cool för pf nuförtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Kom 4 i en pokertävling! :D Den gav nästan lika mkt som cg-backet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Kom 4 i en pokertävling! :D Den gav nästan lika mkt som cg-backet :D 3 Finalbord och en finalbordsbubbla igår. Springer dåligt i turrar:-( Idag blir det världsrekord i grind i gretkos lya. Emop1, gretko, kroooona data AB och jag ska spela tills ögonen blöder och ramlar ur huvudet:mrgreen: 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Åkte förbi Kroonmunken nyss. fränt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Date: Saturday, Aug 11, 02:52:27 ET 2007 Type: Cash Games Game: Hold'em NL Table: Eva 5 Blinds: $5/10 Table info: Seat 1: iamivar ($4,564.20) Seat 2: ParadokS ($1,985) Dealer Seat 3: Ã…siss ($1,821.35) Posts small blind $5 Seat 4: smekt ($2,484.70) Posts big blind $10 Seat 5: covenant69 ($2,250.80) Dealt to smekt (7d,7c) Preflop: (Pot: $15) RAISE iamivar, to $40 CALL ParadokS, $40 FOLD Ã…siss RAISE smekt, to $165 FOLD covenant69 RAISE iamivar, to $440 FOLD ParadokS CALL smekt, $310 Flop: 2h,5d,9d (Pot: $1,010) CHECK smekt BET iamivar, $640 ALL-IN smekt, $2,479.70 FOLD iamivar Showdown: SHOWS smekt smekt wins the pot of $3,639.70 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Imorn bär det av till Småland för en liten stuga hos DrClementz, ni vet han som är för gul för pf nuförtiden! fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Snyggt spelat smekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts