ludvvig Postad 9 Maj , 2010 Rapport Share Postad 9 Maj , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 9 Maj , 2010 Rapport Share Postad 9 Maj , 2010 Jag hade en liten diskussion med herr Jan på facebook precis. Vet fortfarande inte vem det är men det löser sig nog. Den där Tara kändes som en riktig pokerhora. Shahin, AnteSvante och Urmy fattade tydligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 Maj , 2010 Rapport Share Postad 9 Maj , 2010 Officeshorts ska alltid vara med kronen (= True! Dumt att fråga faktiskt Stor väska och bara tryck ner skiten, skit i att vika och sånt men min read på dig är att du inte någon gång senaste 2 åren har vikt ett enda plagg. Har aldrig i hela mitt liv gjort det frivilligt iaf. Självklart är det inte ett alternativ nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 9 Maj , 2010 Rapport Share Postad 9 Maj , 2010 Sa nej till Tara men ja till Janne. Fråga mig inte varför, men det kändes som att janne helt klart var någon ur kontoret. +1. Förövrigt spelas de med kniven mot strupen ikv. Edit: Och gl as fuck i wpt punkish! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 9 Maj , 2010 Rapport Share Postad 9 Maj , 2010 Ska jag packa lakan/örngott och sånt, eller finns det där? aoöhnbg<ob HATAR ATT PACKA!?!?!?! TA MED! Du vore en kung ifall du tar åt mig också, jag glömde så sover utan atm Bustade ur wpt nyss, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 9 Maj , 2010 Rapport Share Postad 9 Maj , 2010 Jag addade Tara, lol. Frågade vem fan hon var, och varför hon addat massa unga pokerspelare . Hon blamea sin vän Erika, och sa att det var hennes stora intresse på fyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 9 Maj , 2010 Rapport Share Postad 9 Maj , 2010 GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 9 Maj , 2010 Rapport Share Postad 9 Maj , 2010 TY Sunday brawl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 9 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2010 GG Best sc2-team ever imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Lyckas alltid hitta storklonken när jag spelar med kniven mot strupen. weeeehhoooooooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Lyckas alltid hitta storklonken när jag spelar med kniven mot strupen. weeeehhoooooooo! Skeppat nåt fett på riktigt?? Stort grattis isf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Skeppat nåt fett på riktigt?? Stort grattis isf :D Ty! Mja, min näst största klonk ever iaf. Väldigt behövligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 10 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 snyggt detox retox! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Gratz Watz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Vann du söndagsbråket?! eller gjorde punken det? gz oavsett era jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 wp Watte WEPE Hihi kom precis på att jag använt vänta på storamörken på mina primahubord nu i 6månader. Kan inte vara optimalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Grattis Watoz Snygg bil Jimmy, vilken motor är det i? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Grattoz Watoz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Grattoz Watoz. +1 obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 grattis watoz! passar även på att gratulera punken som kamma hem en 99:e plats i sunday brawl! Sunday BrawlShamdonk vann söndagens Brawl och tog hem drygt $100 000. Svenske Punkrock_Kid slutade 99:a. Starfältet utgjordes av 2 529 spelare. http://www.poker.se/nyheter/65977382/svensk-till-finalbord-i-second-chance.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts