Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Luap

Recommended Posts

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick vinna två gtd-turrar på samma site ikväll. Första gången någonsin faktiskt. Inte stora men ändå, denna dagbok kanske för tur med sig ;)

Dagboksriggen ska inte underskattas, den är mäktig. Se på NidroooN, han var tvungen att hitta in hit för att kunna plussa igen. Nu verkar den allmänna uppfattningen vara att han inte är med här längre, så då är väl ett redigt back att vänta inom en snar framtid.

Själv backade jag precis tvåtusen amerikanska pengar, trots dagboksrigg. Så dålig är jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagboksriggen ska inte underskattas, den är mäktig. Se på NidroooN, han var tvungen att hitta in hit för att kunna plussa igen. Nu verkar den allmänna uppfattningen vara att han inte är med här längre, så då är väl ett redigt back att vänta inom en snar framtid.

Själv backade jag precis tvåtusen amerikanska pengar, trots dagboksrigg. Så dålig är jag!

Men du är desto snyggare!

Länk till kommentar

Jag sköter mig alltid, det är de bästa med mig :mrgreen:

:S. Du sköter dig iaf bättre än mina andra compadres från sthlm, dom måste jag nog hålla mig undan så de inte skrämmer iväg tjejen förgott :S. Nu blir de nya south park. De killar i magen av förväntan som vanligt när de kommer ett nytt avsnitt.

Länk till kommentar

såja slipa till månaden lite på sista speldagen.. var back ca 30k å plussade 12k lr nåt idag. 5a i en turre som gav 5k och ca +8k på cg. skön avslutning efter en tung och hemskt svängig månad.. fått in bra volym också. spelat 115h.

får väl nån lucka i rb också.

Länk till kommentar

Alltså den generella regeln i MTTs är att om man cashar så har man haft tur och om man inte cashar har man haft otur. Det spelar väl ingen roll hur man åker ut?

Kanske dags att jag skulle utmana honom på PLO då :o Måste få najs tajming isåfall.

Länk till kommentar

Alltså den generella regeln i MTTs är att om man cashar så har man haft tur och om man inte cashar har man haft otur. Det spelar väl ingen roll hur man åker ut?

Bara om man har pre-turnering som utgångspunkt, men det är ju trist :D Att tura sig till jättemycket EV och sen tappa det igen känns ju mycket coolare.

Länk till kommentar

Nu blir de nya south park. De killar i magen av förväntan som vanligt när de kommer ett nytt avsnitt.

Besviken. Hade extrema förväntningar. Synd att dom verkar runda av den fantastiska serien. Att man under dom senaste avsnitten försökt klämma in alla seriens tidigare karaktärer tyder tyvärr på det. Är det månne sista säsongen?

Länk till kommentar

Det här kan vara sjukt, såg ju första nötstället.. som puni chattade med. antar att det är det?!

Haha, vi fick inte första stället :D Egyptiska ambassaden hade förlängt sin bokning av den lägenheten så de erbjöd oss specialpris på en annan lägenhet som även den verkar riktigt nice :-)

Länk till kommentar