Legato Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Fick vinna två gtd-turrar på samma site ikväll. Första gången någonsin faktiskt. Inte stora men ändå, denna dagbok kanske för tur med sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Bra jobbat Bosse! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Fick vinna två gtd-turrar på samma site ikväll. Första gången någonsin faktiskt. Inte stora men ändå, denna dagbok kanske för tur med sig Dagboksriggen ska inte underskattas, den är mäktig. Se på NidroooN, han var tvungen att hitta in hit för att kunna plussa igen. Nu verkar den allmänna uppfattningen vara att han inte är med här längre, så då är väl ett redigt back att vänta inom en snar framtid. Själv backade jag precis tvåtusen amerikanska pengar, trots dagboksrigg. Så dålig är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Dagboksriggen ska inte underskattas, den är mäktig. Se på NidroooN, han var tvungen att hitta in hit för att kunna plussa igen. Nu verkar den allmänna uppfattningen vara att han inte är med här längre, så då är väl ett redigt back att vänta inom en snar framtid. Själv backade jag precis tvåtusen amerikanska pengar, trots dagboksrigg. Så dålig är jag! Men du är desto snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Men du är desto snyggare! Sjukt skrivet, hälften vunnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Låter bra Watte, jag behöver bli riktigt grisfull... De låter fin fint. En full punken är alltid en underbart rolig punken. Tänk dock på att jag har med mig en tjej jag måste limma extremt mkt på, så se till att sköta dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Jag sköter mig alltid, det är de bästa med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Jag sköter mig alltid, det är de bästa med mig Sjukt skrivet, Sumpas vann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Jag sköter mig alltid, det är de bästa med mig . Du sköter dig iaf bättre än mina andra compadres från sthlm, dom måste jag nog hålla mig undan så de inte skrämmer iväg tjejen förgott . Nu blir de nya south park. De killar i magen av förväntan som vanligt när de kommer ett nytt avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 såja slipa till månaden lite på sista speldagen.. var back ca 30k å plussade 12k lr nåt idag. 5a i en turre som gav 5k och ca +8k på cg. skön avslutning efter en tung och hemskt svängig månad.. fått in bra volym också. spelat 115h. får väl nån lucka i rb också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Alltså den generella regeln i MTTs är att om man cashar så har man haft tur och om man inte cashar har man haft otur. Det spelar väl ingen roll hur man åker ut? Dagboksriggen ska inte underskattas, den är mäktig. Se på NidroooN, han var tvungen att hitta in hit för att kunna plussa igen. Nu verkar den allmänna uppfattningen vara att han inte är med här längre, så då är väl ett redigt back att vänta inom en snar framtid. Kanske dags att jag skulle utmana honom på PLO då Måste få najs tajming isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Alltså den generella regeln i MTTs är att om man cashar så har man haft tur och om man inte cashar har man haft otur. Det spelar väl ingen roll hur man åker ut? Bara om man har pre-turnering som utgångspunkt, men det är ju trist Att tura sig till jättemycket EV och sen tappa det igen känns ju mycket coolare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Alltså den generella regeln i MTTs är att om man cashar så har man haft otur och om man inte cashar har man haft otur.Allra mest otur har man om man kommer topp 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Nu blir de nya south park. De killar i magen av förväntan som vanligt när de kommer ett nytt avsnitt. Besviken. Hade extrema förväntningar. Synd att dom verkar runda av den fantastiska serien. Att man under dom senaste avsnitten försökt klämma in alla seriens tidigare karaktärer tyder tyvärr på det. Är det månne sista säsongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 De har beslutat sig för o inte sända avsnitt 200 o 201 (mohammedavsnitten) i svenska comedy central av rädsla fr repressalier.... rätt sick imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Okej, nötigaste boendet i Paris bokat 7-17 maj, absolut ingen förutom Puni fattar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Okej, nötigaste boendet i Paris bokat 7-17 maj, absolut ingen förutom Puni fattar.. Jag bör väl fatta? gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Jag bör väl fatta? gg Aa, du har alltså sett nya stället? För första lyan fick vi ju inte, förbannade ambassadegyptier.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Det här kan vara sjukt, såg ju första nötstället.. som puni chattade med. antar att det är det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Det här kan vara sjukt, såg ju första nötstället.. som puni chattade med. antar att det är det?! Haha, vi fick inte första stället Egyptiska ambassaden hade förlängt sin bokning av den lägenheten så de erbjöd oss specialpris på en annan lägenhet som även den verkar riktigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Tja degboken, ikväll blir det första karatefyllan sen lissabon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Att bli brädad av ett gäng egyptier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 undra vem som blir fullast i dagboken ikväll.. jag tror på ea eller gretko själv ska man vara nykter hemma hos föräldrarna och äta sushi, godis å se på film! första nyktra helgen på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Jag tror på mig själv faktiskt Sjukt som fan men jag gör faktiskt det, ska barka åt helvete ikväll.. Dags att dra till Izy nu! L8er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts