Tottyville Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Tjohoo, fick vinna 50 rebuy på Boss precis efter en svängig HU där jag inledde med att leda 1,1 mille mot hans 140k, dock spelade jag småkallt samt var oturlig i allinpotterna så han vände och hade överläge ett tag. Sen fick jag tura med TP trebettat mot hans överpar, jag hittade tvåpar på turn och sedan var det klarrt strax efter. Ingen överdriven jätteklonk men bra för turneringssuget att få vinna Legato satt på finalbordet och visade klass när jag bustade honom på 4e plats med AQ mot hans QQ. Legato: U lucky fkn Fish Sov gott alla pokervänner! *Like* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Idag, FTOPS Rush PLO knockout. Så sinnessjukt fränt rushturrar är så sjukt nötiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 standard legato lackade loss i chatten på mig nån gång då jag degade Q7 först in i sb med 10bb effektiva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Mmm, han gick lös på mig ett par gånger också. Sngs dock, inga coola mtts här inte. Gratz Punk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Var nere på 72.9kg när jag vägde mig för ett par timmar sedan vilket betyder att jag gått ner 10.5kg sedan bettet startade. Håller jag bara denna vikt nu så vinner jag, niiiice8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2010 Talespin / Luftens hjältar måste ju vara bästa serien ever. Frän som fan sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Talespin / Luftens hjältar måste ju vara bästa serien ever. Frän som fan sas överlägset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 överlägset Ducktales>>Talespin imho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 darkwing duck >>>>>>>>>>>>>> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 oooooeeeeeeooooooooo flygplaaaaaaaaaan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 :s:s::s:s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Var nere på 72.9kg när jag vägde mig för ett par timmar sedan vilket betyder att jag gått ner 10.5kg sedan bettet startade. Håller jag bara denna vikt nu så vinner jag, niiiice8-) Riktigt sjuk viktminskning från din sida måste jag säga, imponerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 wp osv, ses inte i vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 darkwing duck >>>>>>>>>>>>>> +++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2010 Trodde jag vann potten. Men sen vann jag inte potten ;PPp;PPpp;PPppp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2010 Talespin har ju lätt bästa introt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 När ni ändå är inne på intron så slår ju ingen klassikerna Macgyver: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 När ni bad om förslag på dagboksnamn föreslog någon följande: Luppens hjältarPunken vs klabbet GTOhard explopatrullen Löjtnant Dan Bhoréns pokerklubb Fiskarens fiender the office UK Ni valde "Kontoret". Bra val, hälften vunnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2010 Jag röstar för namnbyte till Luppens hjältar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Jag röstar för namnbyte till Luppens hjältar. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Jag röstar på namnbyte samt utsparkning av leo Nytt namn: Båtar och horor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Andra namnförslag: Hälften vunnet med Kontoret Back tre korf-ören Den svenska pokereliten och emop1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Poker-hajarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Back 3 tusen och ett gäng kiwis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts