KungKroon Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Då är jag med dig. Då är vi med varandra. För evigt. Edit: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Då är vi med varandra. För evigt. Edit: De är väl ganska jätte std att vi är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Som jag kommer ihåg det höjer Jakob från knapp. SB degar 11BB och BB (som obv måste ha haft stack) viker. Klart man har foldrange där? njaa, mot SB kan du nog inte ha någon foldrange men obv har du det mot BB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 njaa, mot SB kan du nog inte ha någon foldrange men obv har du det mot BB Håller med här, iofs kan det vara så att SB är snor snor tight och då finns det väl kanske raisefold imo. Eller om man missberäknat hans stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Håller med här, iofs kan det vara så att SB är snor snor tight och då finns det väl kanske raisefold imo. Eller om man missberäknat hans stack. Hahaha men vafan, antingen har han 11bb eller så har han inte det. I denna dagbok tar vi inte hänsyn till om SB är för tight eller för lös, det enda som är relevant är hur han borde spela för att vi inte ska göra autopengar på vår höjning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Eller så tar man hänsyn till att han kan raisa 72o och vet att sb pushar typ AQ+!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 vinn då för faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 vinn då för faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Ska göra mitt bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Hahaha men vafan, antingen har han 11bb eller så har han inte det. I denna dagbok tar vi inte hänsyn till om SB är för tight eller för lös, det enda som är relevant är hur han borde spela för att vi inte ska göra autopengar på vår höjning. Jag vet att det är för explo att säga att han är tillräckligt tight bla bla, men jag försökte hitta någon form förklaring till att han har en raisefold range där. Men du får tolka det som du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 BOOOM HEADSHOT! såjaa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 oooppsss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 BOOOM HEADSHOT! såjaa!! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Plus 12 miljoner, själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 GTO-Thorn har talat och då får jag helt enkelt böja mitt huvud i skam! Edit: Lät levligt, men jag är fullt allvarlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Outa inte nick här. Heja JC! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 poker ser svårt ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Har brudfan spelat en hand? edit tror hon hörde mig =) då hon raise pusha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 GTO-Thorn har talat och då får jag helt enkelt böja mitt huvud i skam! Edit: Lät levligt, men jag är fullt allvarlig. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Jakob är ingen GTO spelare, men att raisefolda mot 11bb stacken där är inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Jakob är ingen GTO spelare, men att raisefolda mot 11bb stacken där är inte bra. När var detta och mot vem ? Missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 När var detta och mot vem ? Missade det. Jag vet inte och det spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts