Metaddict Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Tror ingen kör 10an brukar käka gainomaxbars under långa grindpass, har du nåt tips på nån kalorisnålare variant? Den enda bar jag tyckt varit god var gymgrossistens Gainer Bar så det faller ju lite på det där med kalorierna Alla bars jag provat (och det är rätt många) med vettiga näringsvärden har varit vidrigt äckliga tyvärr. Testa heltoks variant att köra Beef Jerky Citera
Sladdafan Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Den enda bar jag tyckt varit god var gymgrossistens Gainer Bar så det faller ju lite på det där med kalorierna Alla bars jag provat (och det är rätt många) med vettiga näringsvärden har varit vidrigt äckliga tyvärr. Testa heltoks variant att köra Beef Jerky Swebar mintchoklad / bananchoklad e ju nuts. Kalorierna har ja ingen koll på såhär atm men goda e de iaf! EDIT: Köpte 2 gainomaxbars en gång, fick slänga den ena! Riktigt vidriga imo Citera
gEeWhiZm8 Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 adda geewhizm8 för fifa11 lektioner Citera
-G- Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Tror ingen kör 10an brukar käka gainomaxbars under långa grindpass, har du nåt tips på nån kalorisnålare variant? MMsports egna bars (Body Sience Protein Meal) är riktigt goda och med helt ok sammansättning. Sen att priset är suveränt är väl det knappast nån som bryr sig om här Citera
b0bb4n Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Swebar mintchoklad / bananchoklad e ju nuts. Kalorierna har ja ingen koll på såhär atm men goda e de iaf! EDIT: Köpte 2 gainomaxbars en gång, fick slänga den ena! Riktigt vidriga imo rätt ok smak men sjukt torra gick fan inte svälja Citera
GG Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 köpte en sån där kryssbox och lärt mig kontrollerna till cod nu. Helvete vad jag ska döda bloggmannen och chadbrown Citera
-PK- Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Kryp fram från era stenar nu Blackopskungar o joina vårt game, kl 12 kör vi! Citera
valterego Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 köpte en sån där kryssbox och lärt mig kontrollerna till cod nu. Helvete vad jag ska döda bloggmannen och chadbrown Citera
urmy Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 låter bra sjukt, är på. hellis88 är mitt nick! Citera
KungKroon Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Fyfan vad bra det går i mars! Springer som NiklasVegas eller mer! :D Citera
valterego Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Episk kväll / natt. Först Tv-spel som avslutades med skämsspö i Black Ops av blandade PF:are, sen brakillamåande och kaskadspya, sen sova fem timmar och pigg igen. Living the dream. EDIT: Visst inte min DB, men det kändes som en bra closure på speldiskussionen från min sida. Blir det gejm nästa vecka eller ska ni ut och spela lite kort? Citera
GG Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Krysslådan blir väl nummer ett på officiella tourpackningslistan oavsett så det blir GAME. edit: gg egon. Citera
MikeTime Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Krysslådan blir väl nummer ett på officiella tourpackningslistan oavsett så det blir GAME. Krysslådor, monsterlappar och sedelbuntar... Hur stora jävla resväskor har ni egentligen? Citera
GG Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Krysslåda ner i resväskan tillsammans med ett par mäsbrallor. Laptopväska med dator samt purples. Kläder får man av stars. Citera
valterego Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Krysslådan blir väl nummer ett på officiella tourpackningslistan oavsett så det blir GAME. edit: gg egon. tack tack camparn! Citera
mr-flow Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Fyfan vad bra det går i mars! Springer som NiklasVegas eller mer! :D Grattis igen Citera
JohnH Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Fyfan vad bra det går i mars! Springer som NiklasVegas eller mer! :D gislaved slår till igen.. fint som snus! grattis Citera
Recommended Posts