Memory Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 haha A weird one ran down the hand-for-hand clock as preflop raiser Jimmy Ostensson set the wheels in motion with a raise to 25k. Per Linde called, and then small blind Fabrice Touil decided to make it 150k. Ostensson lost all interest but Linde mused, "150? Wow. Can I get a count on his remaining chips?" This turned out to be 470k, and Linde's decision turned out to be All In. Back to Touil who had to hear everyone else going off on dinner break as he looked unhappily at his stack, counted it down, shook his head, had the clock called on him ("I'm hungry," Linde said as his reason) and finally passed. He showed Queens, and the table's eyes widened as Linde flipped Jacks! Citera
emop1 Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 kan fi verkligen vika QQ där? jag hade nog stackat av.. Citera
mr-flow Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 kan fi verkligen vika QQ där? jag hade nog stackat av.. hmm alltså puni sa ju högt att han var tight läste jag. då är det nog kk+ måste typ ha med att det är en lvl annars tror väl folk att jag kör en efterkonstruktion Citera
pezdawg Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 känns snävt som satan att vika qq. Skulle kunna tänka mig göra det om resten av bordet är idioter... tror inte gl behövs nu för känner klonk på g men säger det ändå glglhf Citera
Bkkman Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Jag tror att det är kallt att vika QQ i den spoten. Visst, han kanske kan flatta äggen och kungarna ibland men vafan, damer liksom. Jag hade synat Citera
Snusarn Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 jag tycker det är skitkasst att vika qq där. extra kasst faceup såklart. edit: lycka till föresten! Citera
Justcall Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Måste ju vara svindåligt att vika qq där. Speciellt när han squezzar så stort, då ser han ju inte superstark ut. Det är ju över 300k dött i potten med pers overlay och han har 470 bakom. Citera
Bkkman Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Måste ju vara svindåligt att vika qq där. Speciellt när han squezzar så stort, då ser han ju inte superstark ut. Det är ju över 300k dött i potten med pers overlay och han har 470 bakom. Kan knappast vara skitdåligt, men jag synar nog Citera
ulaf Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Urk att vika queenzen, bluffrange och så där... HEJAHEJA!!! Citera
starsonmars Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Nu tar vi ut Guenni och jobbar ihop ett FT! WORK Citera
iamivar Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 man är såväl tight som frän när man bluffar med jacktrapparna preeflopp Citera
KallOödmjukDiva Postad 13 Maj , 2010 Rapport Postad 13 Maj , 2010 "Finally, Per Linde opened to 48,000 - he took the blinds" Hihi När börjar det spelas imorn? Citera
Watoz Postad 13 Maj , 2010 Rapport Postad 13 Maj , 2010 känns snävt som satan att vika qq. Skulle kunna tänka mig göra det om resten av bordet är idioter... tror inte gl behövs nu för känner klonk på g men säger det ändå glglhf snävt att vika qq där? antar att du är en aggresiv younggun som stackar av med va fan som helst???? de är ju för fan wtp vi snackar om ajhfsk.hgfbasdhgfblahsafs Citera
Elitloppet Postad 13 Maj , 2010 Rapport Postad 13 Maj , 2010 Hoj boj. Lång dag som tusan avklarad till slut. Gick väldigt bra ett tag men svalnade av rejält på slutet och när man försökte vara frän var det alltid nån annan som var ännu mer frän. Riktigt nice att leva iaf och att få finalborda en WPT, är ju en liten dröm som går i uppfyllelse får man säga! Ang QQ/JJ handen satte jag honom direkt på QQ när han slog som så stort, vad ska han annars ha liksom. Visste att han skulle vika också så klart man skeppar. Eller inte...... Riktig douchebag är han också, hoppas han blir totalt söndercoolrad första näven på finalbordet. Finalbordet spelas alltså inte förrns på Lördag, så blir ett par trevliga dagar i Paris nu innan det är dags att gräva igen. Kommer väl ha 25bb eller nåt så det lär smälla, ligger trots det typ 4-5 eller nåt så det är väl inte bara från min sida det kan smälla.. Nåja, trött som en gris, orkar itne skriva mer. hoj Citera
Recommended Posts