ElegantBB Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Skön monolog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 1. Ta några djupa andetag. 2. Ta några djupa andetag till. 3. Kontakta Everests support direkt istället. Tack för underhållningen btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Rolig tråd... Man märker verkligen hur tiltad och arg du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 :h: klassiker :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Jävla ********...varför har ni frysit Omaha borden? torskat 10 inköp så jag vill spela nuuuu...snällla fixa skiten för i faaan jag var inne i flera stora poitter sen fryser ni bordeeeeeen!!!!!! jävla skit klient!!!... och man får inte till***aka sina penagr heller .... Ge mig mina pengar så jag kan spela texas!!!!! Nån som kommer in på PLO? Asså jag bryr mig inte om att ni fryser PLO men jag kan inte äns nå mina pengarrr .. daaaamp Förlåt för mitt utbrott, men är det nån som kommer in på plo? jag kan förstå att borden kan försvinna ibland men borde man inte få tillbaka sina pengar då? det är väldigt tiltande att behöva sitta och vänta när man precis torskat 10 inköp. Jag tablade 8 bord och hade 80% av rullen på spel och nu sitter dom fast jag orkar inte sätta in pengar på en annan sida det blir för jävla jobbigt. Men man blir ju så jävla arg, torskat skit mkt pengar på rent otur till fiskarna och plötsligt fryser borden plus mina pengar. PLO på everest dör ut vid 01:00 och jag vill gärna hinna spela lite till men det går ju inte när mina pengar sitter fast. Nu har borden dykt upp igen men det är bara 1 bord uppe och mina pengar är fortfarande fast men supporten svarade nu o de skulle undersöka problemet. http://www.spelalagom.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 lol, nog för att man kan vara actionkåt ibland men måste du casha in på någon annan site bara för att stilla begäret? Relaxa lite tv, och lira i morgon istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Ha, ha. tack för citeringen. Blev nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts