TheWave Postad 21 November , 2009 Rapport Postad 21 November , 2009 Hejsan pokerstars-handlaggare. Har ett problem. Ar tva spelare som ska spela Sydney, forst vann jag ett paket och registerade mig sjalv och min kompis till rummet. Nu vann han ett paket precis och vi sitter med 2 dubbelrum varda ca 1900$ var men behover bara ett. Jag vet att Stars brukar vara medgorliga i sadana har fall. Vad kan ni gora for oss for att forsoka ge oss pengarna istallet for ett extrarum som vi inte behover? Mvh Sirocko Citera
simon1583 Postad 21 November , 2009 Rapport Postad 21 November , 2009 Ett tips kan ju vara att maila istället för att skriva här. Mycket snabbare svar då. Citera
mr-flow Postad 21 November , 2009 Rapport Postad 21 November , 2009 Ett tips kan ju vara att maila istället för att skriva här. Mycket snabbare svar då. men då får han ju inte hiddenbrag tillfälle! Citera
PokerStars_Vanja Postad 21 November , 2009 Rapport Postad 21 November , 2009 Hej, Gratulerar till vinsten! Jag skulle rekommendera att du kontaktar 'appt@pokerstars.com' med denna information, så kan de se över situationen och besvara din fråga. Vänligen notera att deras support är på engelska. Om du föredrar svensk support får du gärna maila PokerStars kundtjänst (support@pokerstars.com), så kan vi vidarebefordra ditt email till dem och sköta all översättning. Lycka till i spelen! Vanja T PokerStars Support Citera
Recommended Posts