Gå till innehåll

Online-SM på Unibet - officiell brag och whinetråd

Recommended Posts

• Svars 546
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag är inte någon speciallist på att förhandla men det känns som att Svepof borde kunnat förhandlat sig till en bättre deal med något pokerrum än detta.. Pokerrummen borde slåss om att få arrangera online-SM.

Dock förvånar mig inte mycket inom pokervärlden längre. Så lojja som Unibet varit på att marknadsföra och informera om denna turnering så blir man inte så förvånad om det är likadant med andra pokerrum.

Jag är inte bitter. :lol:

Postad

Dock förvånar mig inte mycket inom pokervärlden längre. Så lojja som Unibet och Svepof varit på att marknadsföra och informera om denna turnering så blir man inte så förvånad om det är likadant med andra pokerrum.

FYP ffs.

Postad
Det är 1 mille gtd, inte addat värde.

"I Main Event kommer förstapriset ligga på över en miljon kronor (garanti på 1 miljon)"

edit: dvs. Normal prisstruktur, men om första platsen inte uppgår till €100K så adderar unibet detta till vinnaren.

Postad
Jag är inte någon speciallist på att förhandla men det känns som att Svepof borde kunnat förhandlat sig till en bättre deal med något pokerrum än detta.. Pokerrummen borde slåss om att få arrangera online-SM.

Dock förvånar mig inte mycket inom pokervärlden längre. Så lojja som Unibet varit på att marknadsföra och informera om denna turnering så blir man inte så förvånad om det är likadant med andra pokerrum.

För den som hängt med så har grymt övervärde funnits i alla satelliter i princip varje dag sedan i sommras. Sen om man valt att inte utnyttja det.... Så beror det nog på person.

Postad
"I Main Event kommer förstapriset ligga på över en miljon kronor (garanti på 1 miljon)"

edit: dvs. Normal prisstruktur, men om första platsen inte uppgår till €100K så adderar unibet detta till vinnaren.

Jo, det var ju detta jag menade, garanterat (och isf adderat upp till 1 M om detta inte var uppnått...) och det var ju nu precis det som dinmammasdotter så tydligt skrev.

2 min kvar till Omaha iaf!

Postad

ZoooMG... 100BB i startstack?!? Hade iaf förväntat att starta från 20 som BB som normalt och inte 50. Nu är det i stort sätt normal turneringsstruktur förutom att det är 20 minutersnivåer.

Postad

he he

** Hand # 2985430472 starting - 2009-11-26 20:28:04

** Online-SM Omaha PL[3132773]:Table 15 [Multi Table Omaha] (100|200 PL - MTT) Real Money

geewhizdawg sitting in seat 1 with 5025.00

ppippi sitting in seat 2 with 7325.00

kggk sitting in seat 3 with 4075.00

joffsen sitting in seat 4 with 5825.00

Buggen64 sitting in seat 5 with 3825.00

Cliff47 sitting in seat 6 with 4950.00[Dealer]

patrsjo sitting in seat 7 with 6525.00

annther sitting in seat 8 with 4725.00

gosecake sitting in seat 9 with 4350.00

ElderSerbo sitting in seat 10 with 3375.00

patrsjo posted the small blind - 50.00

annther posted the big blind - 100.00