Gå till innehåll

Online-SM på Unibet - officiell brag och whinetråd


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 546
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

obv 15e extra . Kan ge 30 oxå om du nu ska pressa upp det :)

 

Man vet aldrig du kanske tyckte att du har en sånn edge i denna tour att du kan pröjsa dubbelt :)

Pressa upp det vet jag inte :) Tänkte bara i USD eftersom jag tänkte att om nån säljer så kommer överföring prob ske via mb som jag har i USD.

 

20 USD= 137 SEK

15 EUR=154.65 SEK

30 USD= 206.7 SEK

 

Edit: läste lite fel visst pressar jag upp det :D Så $30 Bjudet nån som vill sälja plats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vet aldrig du kanske tyckte att du har en sånn edge i denna tour att du kan pröjsa dubbelt :)

Pressa upp det vet jag inte :) Tänkte bara i USD eftersom jag tänkte att om nån säljer så kommer överföring prob ske via mb som jag har i USD.

 

20 USD= 137 SEK

15 EUR=154.65 SEK

30 USD= 206.7 SEK

 

hehe ne då så bra är man inte så man kan ge dubbelt :) Tycker bara HU är så roligt och vill gärna spela det. Tråkigt bara det inte finns fler platser och att man var lat och seg att inte regga tidigare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe ne då så bra är man inte så man kan ge dubbelt :) Tycker bara HU är så roligt och vill gärna spela det. Tråkigt bara det inte finns fler platser och att man var lat och seg att inte regga tidigare. :)

 

haha ..jag lottade in en plats i förrgår då det hade varit fullt ett antal gånger men var två lediga när jag kollade, tjing!

 

EDIT: lär ju vara några som avreggar sig idag så håll utkik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ..jag lottade in en plats i förrgår då det hade varit fullt ett antal gånger men var två lediga när jag kollade, tjing!

 

EDIT: lär ju vara några som avreggar sig idag så håll utkik!

 

och nu kan du avregga o ge mig platsen för 20e extra :) Kan ju itne bli bättre. Du kan ta en tjej på fika för dom haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...