Amutu Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Är väl enda alternativet ja.... Jag får se hur taggad jag är ikväll på det, kanske överlåter biljetten till nån annan Köper som sagt gärna den för 120 euro . Pma om du är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 120e? räknar du att du ger 15e för han att singa av sig eller tänkte du ge 120 rakt bara för att få honom att avsigna? Låter lite dyrt imo. Jag kan tänka mig ge $20-30 för att få en biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 120e? räknar du att du ger 15e för han att singa av sig eller tänkte du ge 120 rakt bara för att få honom att avsigna? Låter lite dyrt imo. Jag kan tänka mig ge $20-30 för att få en biljett. obv 15e extra . Kan ge 30 oxå om du nu ska pressa upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 obv 15e extra . Kan ge 30 oxå om du nu ska pressa upp det Man vet aldrig du kanske tyckte att du har en sånn edge i denna tour att du kan pröjsa dubbelt Pressa upp det vet jag inte Tänkte bara i USD eftersom jag tänkte att om nån säljer så kommer överföring prob ske via mb som jag har i USD. 20 USD= 137 SEK 15 EUR=154.65 SEK 30 USD= 206.7 SEK Edit: läste lite fel visst pressar jag upp det Så $30 Bjudet nån som vill sälja plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Man vet aldrig du kanske tyckte att du har en sånn edge i denna tour att du kan pröjsa dubbelt Pressa upp det vet jag inte Tänkte bara i USD eftersom jag tänkte att om nån säljer så kommer överföring prob ske via mb som jag har i USD. 20 USD= 137 SEK 15 EUR=154.65 SEK 30 USD= 206.7 SEK hehe ne då så bra är man inte så man kan ge dubbelt Tycker bara HU är så roligt och vill gärna spela det. Tråkigt bara det inte finns fler platser och att man var lat och seg att inte regga tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 hehe ne då så bra är man inte så man kan ge dubbelt Tycker bara HU är så roligt och vill gärna spela det. Tråkigt bara det inte finns fler platser och att man var lat och seg att inte regga tidigare. haha ..jag lottade in en plats i förrgår då det hade varit fullt ett antal gånger men var två lediga när jag kollade, tjing! EDIT: lär ju vara några som avreggar sig idag så håll utkik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 haha ..jag lottade in en plats i förrgår då det hade varit fullt ett antal gånger men var två lediga när jag kollade, tjing! EDIT: lär ju vara några som avreggar sig idag så håll utkik! och nu kan du avregga o ge mig platsen för 20e extra Kan ju itne bli bättre. Du kan ta en tjej på fika för dom haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 och nu kan du avregga o ge mig platsen för 20e extra Kan ju itne bli bättre. Du kan ta en tjej på fika för dom haha Haha, hur kul är det att fika? När man väl har en tjej som vågar sig nära får man ju passa på att utnyttja läget // våldtäktsmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Till folk som brukar lira HUturneringar: Är det normalt att det är så liten del som kommer ITM eller är whainet överdrivet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Till folk som brukar lira HUturneringar: Är det normalt att det är så liten del som kommer ITM eller är whainet överdrivet? Nej brukar vara fler itm men jag ogillar inte alls att det är så brant. Diggar det stenhårt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 16 itm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 16 itm? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 är det 16 spelare som kommer itm i hu-eventet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 är det 16 spelare som kommer itm i hu-eventet? Nej, 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Nej, 8 det var inte mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 gah vafan, hur lyckades man missa de här. Vill också köpa plats om nån vill sälja eller nåt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 tilt på cappen.. Måste väll gå att fylla 512? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Hsvensson sälj din biljett nu Blir tilt på detta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Hsvensson sälj din biljett nu Blir tilt på detta ! Njäee..kommer faktiskt behålla den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 aja får väll refresha och hoppas på plats från himlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 aja får väll refresha och hoppas på plats från himlen. Sry man ... GL ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Fan jag suger ju på hu.. Men orka krånglet med att sälja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Fan jag suger ju på hu.. Men orka krånglet med att sälja Du behöver bara avregga och jag regga mig vid samma tidpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 gah vafan, hur lyckades man missa de här. Vill också köpa plats om nån vill sälja eller nåt (= Hur mkt är du villig att betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Fan jag suger ju på hu.. Men orka krånglet med att sälja me2 ... Men va fan, once in a lifetime? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts