Gå till innehåll

Online-SM på Unibet - officiell brag och whinetråd


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 546
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kom runt 100ish , gjorde en missread på torrbräda men killen hade set. Sen vart de lite kämpigt och bustade vid högre blinds.

 

några som cashade?

 

kom 27e men kortkall som en isbjörn sista timmen och i stort sett foldade bort halva stacken innan det var dags att ställa med 55 från small mot en knappraise som visade sig var 99... får ta hem ME istället!:lol:

 

ps. nick på vinnaren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang heads-up:en senare i veckan.

Är det normalt med 8 priser på 256 deltagare?

Det krävs 5 vunna matcher. Förra året krävdes 3. Ganska stor skillnad?

 

Edit: Märker att det är två platser tomma, kanske blir skillnad när dom fylls.

 

Tror att det var samma struktur på priserna även när det var fullt dvs 256 spelare. Förra året var det enklare att komma till pengarna men samtidigt gillar jag när det är så här brant. Mer pengar för oss som planerar att komma i topp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att det var samma struktur på priserna även när det var fullt dvs 256 spelare. Förra året var det enklare att komma till pengarna men samtidigt gillar jag när det är så här brant. Mer pengar för oss som planerar att komma i topp :)

 

Låter ju lite sjukt att man får 19x insatsen när man kommer ITM jmf. med typ 2x insatsen i en vanlig turre när man når ITM :-P

 

Snodde iaf den "näst sista" platsen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle gärna vilja spela HU eventet. Men nu är det ju fullt :( tråkigt nog.

 

Limmet hur har du tänkt dig sälja din plats ? Om det nu går så vill jag köpa den.

 

tack amutu, du fick mig till att starta unibet och kolla om det var någon plats ledig i HU eventet, klockan e ju lixom 06 40 så det kan ju inte vara så många som sitter och trycker refresh precis.. och ja! det var en plats ledig, and I got it

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack amutu, du fick mig till att starta unibet och kolla om det var någon plats ledig i HU eventet, klockan e ju lixom 06 40 så det kan ju inte vara så många som sitter och trycker refresh precis.. och ja! det var en plats ledig, and I got it

 

lol va gay. Att jag inte var så smart. Grattis till platsen och lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är väldigt tomt på info hur egentligen utbetalningsstrukturen i Main Event ser ut. Det enda man vet säkert just nu är att top 10 i turneringen går vidare till finalbord (ldo), och att utbetalning där sker manuellt, med 1M (kr) garanterade till vinnaren.

 

I övrigt lyser utbetalningsstruktur, vilket jag anser vara ganska viktigt i en sådan här turnering, med sin frånvaro. Eller har jag missat något?

 

Får hoppas det kommer upp innan fredag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är väldigt tomt på info hur egentligen utbetalningsstrukturen i Main Event ser ut. Det enda man vet säkert just nu är att top 10 i turneringen går vidare till finalbord (ldo), och att utbetalning där sker manuellt, med 1M (kr) garanterade till vinnaren.

 

I övrigt lyser utbetalningsstruktur, vilket jag anser vara ganska viktigt i en sådan här turnering, med sin frånvaro. Eller har jag missat något?

 

Får hoppas det kommer upp innan fredag.

 

Håller fullständigt med. Tråkigt att de inte Unibet jobbar mer kring eventen är absolut minimum. Dåligt med info vilket bidrar till dålig hype. Jag hade inte haft något emot ifall man byter från Unibet till någon annan aktör till nästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...