BlueAce Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Fick detta mail nyss. Tyvärr måste vi meddela att på grund av Ipokers nya policy så blir Pokerducks.com tvungna att stänga ned sin verksamhet med omedelbar verkan. Spelarnas tillgångar har alltid funnits säkrade hos Pokerducks och kommer att finnas klara för utbetalning inom ett par veckor. Vi beklagar verkligen detta och vill passa på att tacka alla våra trogna spelare för dessa år och önskar er lycka till i framtiden. /Pokerducks.com Någon som vet varför, finns ju fler skins under iPoker vad kommer hända med dom ? Citera
Lasermaja Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Antagligen rakeback-dealar. Citera
Ola Brandborn Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Antagligen rakeback-dealar.Nej, men nya regler om stora böter (fixed fees) om man har en viss kategori av spelare (hajar). Citera
Petterolium Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 dem får betala stora böter ifall deras spelarbas plussar en månad, ipoker vill att sajterna ska dra både fisk och proffsspelare, så att ingen sajt kanibaliserar på en annan. Tror att ducks bedömde det som att de bara har proffspelare. tråkigt tycker jag, och konstig regel från nätverket. snart förbjuds man att spela bara för att man vinner. Citera
okocha Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 jättebra regel tycker jag, sajterna måste ut och marknadsföra sig bättre mot fisken om pokern ska överleva. Citera
Seriks Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 propaganda hade ju oxå detta problem. De stängde av de spelarna som vann mest. Ganska sjukt. Citera
ROmeoBOT Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Aha, så det är alltså mitt fel att dom måste lägga ner. Får ringa och be Christer om ursäkt. Citera
TotalFarsa Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Ola B. hälsar från sin självpåtagna exil: "Här är en jävligt intressant tråd, samma sak som hände Ducks hände tydligen även Blondepoker. http://blondepoker.com/forum/index.php?topic=45532.0" Citera
ROmeoBOT Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Jag har inte fått mina pengar ännu, någon mer som hade en fet rulle på PokerDucks? Citera
seeho Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Jag har inte fått mina pengar ännu, någon mer som hade en fet rulle på PokerDucks? fet=? Citera
ROmeoBOT Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Ja, nästan $270, mer än halva min totala rulle... Citera
Recommended Posts