Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena. Har bytt nätverk och cashade nyss ut från fulltilt. Sparade $1 som jag tänkte spela upp till highstakes summor. Så denna dbn kommer förmodligen bli den kortaste ever men who knows8-).

Mål:

* spela diciplinerat

* spela enligt brkrav

* hu vs isildur alt durr senast på fredag

Postad

Väljer med att antingen gå in på två cashbord NL2 med 0.50 men kör istället en $1 sng och sätter altså hela bankrullen på spel och tar hem den lätt efter en 5-6 händer.:-)

så $2 nu.

Postad

kuk. reggar mig för en till men råkar regga mig på en FL. Seegt men ska vinnas 8-)

EDIT: till min fasa verkar det varan någon slags mixed fixed game o inte bara fl som jag befarade. Det är ju trots allt halva rullen på spel.

den förlorades. horse fixed 1$ turre utan tvekan det tråkigaste jag spelat någonsin. Gav han mitt inköp. Sen hade jag inte tillräckligt pga raken att köpa in i en ny. In på NL2 tog 10 cent och ut o vann en ny SNG, hoho. Så rullen är på $2, riktigt spännande detta.

Postad

tyty för lyckoönskningar hjälpte dock inte.

Losa ett inköp på sjuk oflyt så gick in o tilta på NL2 med resterande $1.08. Plockar upp favorithanden 10-8 och tryckte in keramiken för att stjäla blinds och återigen ha över $1.10. BB hittade synen med A7 som höll. Förjävligt då vart man gul. Kul så länge det vara.

Stänger där med igen denna dagbok, den kan tas bort osvosv.

Postad
Mål:

* spela diciplinerat

* spela enligt brkrav

:roll:
Stänger där med igen denna dagbok, den kan tas bort osvosv.
Men det kommer fler skott va? :-P

Rom byggdes ju inte på en dag s.a.s.

• Skapa nytt...