Gå till innehåll

Phyre's CG-dagbok. Back in bizzz


Phyre

Recommended Posts

  • Svars 397
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ajjemän! Phyre kan typ uttalas "fire", töntigt nick i know hehe.

 

Ja desamma! Du verkar vara en skön snubbe :-)

Hmm mja kanske lite kallt just i det scenariot, men du hade inte direkt flyt när du hittade dina A,K-händer :D

 

Gick du vidare till dag 2 förresten?

 

Back atcha! :mrgreen:

 

Jens bustade mig på 300/600. Han säger 1600 från knapp och jag säger 4800 från BB med AJo. Han shovar för mina 18-20k bakom och jag synar. Han visar A4o och hittar dit.

Dra till CC imån för en bira och CG-slask? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ouch :-(

 

Det låter fan inte så dumt faktiskt! Dock är jag som vanligt slö och min irl-rulle är nästan bust efter mina räkningar är betalda lol... Ska till banken imorrn och växla in lite dollares men det tar två dagar innan jag får in deg.

Bor du i stan eller är du bara här tillfälligt och slaskar? :D

 

+1 på kass irl-rulle :-(

Bor ca 1,5h bilresa från gbg, men drar hit på slasksemester lite då och då :P PMar nummer om du blir pepp imån! :mrgreen:

 

+1 på folks uttal!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, det är du HEJ! :) Fatta nu när jag läser det med "fire fire". Jag är spelaren som satt höger om dig på borden (Samim). Kan väl dra min tråkiga utdragning mot Jens Thorson...

 

Det är sista handen innan dagen avslutas o blinds 400/800. Jens höjer upp UTG med 2400+ jag ser ner på JJ o funderar om jag ska slå om, men eftersom han har lirat såpass stabilt så väljer jag att syna med. Flop kommer Jh9dAh, han bettar ut 4000+ o jag tänker en stund o trycker in 18k+ ( jag har runt 65k+), han frågar om marker o dealern får räkna, sen höjer han upp till 40k+, jag går blixt all in för resten. Hör honom sucka och han synar. Han visar A9 YES han har bara 2 outs!! Turn kommer Ac o river 4h... mitt turneringsliv är över.... det va jobbigt att åka så , men men. Ska ALDRIG lira sista handen :) Det va kul o träffas o lira! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade december upp 45k vilket inte är fy skam men hade en mega-downswing nu i slutet på månaden bah. Låg ju uppe i 112k men det kan svänga rätt friskt på 25/50 HU och torskade rätt mkt på två dagar...

 

Anywho tänkte att jag skulle tagit en paus nu till måndag då jag får in mer deg på expekt (fan sista gången jag sätter in mer $ där, helt jävla sjuk motrigg, kanske ska börja på boss och krossa nidr0000n istället?) men känner pokersuget i tarmen nu efter ett 12tim sovpass :)

 

Sen får jag väl önska alla gott nytt! 2010 kommer bli ett bra jävla år

 

 

Asså jag skulle pumpa dig full i skit dirrrrr, KOM BA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah såg precis att du tog hem hela skiten! GRATTIS :)

 

Bad beat mig att jag fick dig till vänster om mig lol.

Det är taget! Sjömagasinet? :P

 

Gz igen, mkt starkt jobbat!

 

tyty,

 

skicka ett pm när staden har tinat så att man orkar lämna sin varma lägenhet för att äta lite fisk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...