Gå till innehåll

PAF Poker Challenge 2005 2-4 juni!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Christer hade ingen tur på finalbordet. Så fort han hittade en hand att gå AI med fanns det bättre händer ute.

 

Vet ej hur man hitta läggning med JJ när det är 7 man kvar ... spelar safe in i pengar för att det finns spelare med sämre chipsposition?

 

fy, vad man mår dålig nu av en coinflip för 19k euro rak upp o ner ... klart man inte kunde vinna så mot en så het Niclas i farten ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla gratulationer!

Otroligt skönt att få stänka in turneringsvinsten efter 3 veckors tuff pokerkyla.

PAF anordnade verkligen en mycket trevlig turnering och det kommer med säkerhet att leda till fler resor för min del.

Pokern på Åland kommer att bli kanon tror jag. Personalen där får mig verkligen att förstå begreppet "gäst" igen. Överallt möttes jag av leenden och viljan av att ge mig det där lilla extra.

 

Thumbs up!

 

Greetz

Niclas aka Nordlight

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern på Åland kommer att bli kanon tror jag. Personalen där får mig verkligen att förstå begreppet "gäst" igen. Överallt möttes jag av leenden och viljan av att ge mig det där lilla extra.

 

Håller med om att personalen gör ett bra jobb. Duktiga dealers , mycket bättre än på Cosmopol (ja alltså Cosmopol har några dealers i riktig världsklass, men också några riktigt dåliga. På Åland håller man en lagom hög, men framför allt jämn klass)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr som sagt kunde jag inte vara med i helgen, men efter mitt besök helgen före main så kunde jag som sagt se att detta skulle bli kanon! jag har samma uppfattning som er!! De gör verkligen allt för att man ska känna sig välkommen och då inte bara från PAF utan även de alltid lika vänliga Ålänningarna.

 

Hoppas att Kalle med personal inte fick kalla fötter av att så få köpte in sig på en sån frirulle som Paf delade ut, utan försöker locka oss till något nytt event ganska snart :D

 

 

Mvh

//Laxfiskarn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...