gdaily Postad 5 Juni , 2005 Rapport Postad 5 Juni , 2005 Grattis Nordlight (för det är väl hans nick här?) Crippo, kan du plutta ihop en resultatliste på de sex prisplatserna? Citera
Crippo Postad 5 Juni , 2005 Rapport Postad 5 Juni , 2005 Det hade du gjort med garanti Ramz. Ola 1. Niclas 2. Ulrika s 3. Viet 4. Jari... (fin) 5. Nancy. 6. Ngn lokal förmåga 7. Big fish 0 Euro Citera
RaMz Postad 5 Juni , 2005 Rapport Postad 5 Juni , 2005 lol synd Crippo Torsk. Grattis till Nicklas iaf. Synd att man inte åkte. Citera
Laxfiskaren Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 Grattis och bra spelat från forumet, själv är jag mest bara sur över att jag inte kunde vara med och det av en ruskigt dålig vecka! Här finns en samanfattning för de som e nyfikna på vad som hände i helgen! http://www.paf.fi/online_swe/press.pbs?news_id=11949&mode=detail Citera
jeet Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 Christer hade ingen tur på finalbordet. Så fort han hittade en hand att gå AI med fanns det bättre händer ute. Vet ej hur man hitta läggning med JJ när det är 7 man kvar ... spelar safe in i pengar för att det finns spelare med sämre chipsposition? fy, vad man mår dålig nu av en coinflip för 19k euro rak upp o ner ... klart man inte kunde vinna så mot en så het Niclas i farten ... Citera
nordlight Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 Tack för alla gratulationer! Otroligt skönt att få stänka in turneringsvinsten efter 3 veckors tuff pokerkyla. PAF anordnade verkligen en mycket trevlig turnering och det kommer med säkerhet att leda till fler resor för min del. Pokern på Åland kommer att bli kanon tror jag. Personalen där får mig verkligen att förstå begreppet "gäst" igen. Överallt möttes jag av leenden och viljan av att ge mig det där lilla extra. Thumbs up! Greetz Niclas aka Nordlight Citera
gdaily Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 Pokern på Åland kommer att bli kanon tror jag. Personalen där får mig verkligen att förstå begreppet "gäst" igen. Överallt möttes jag av leenden och viljan av att ge mig det där lilla extra. Håller med om att personalen gör ett bra jobb. Duktiga dealers , mycket bättre än på Cosmopol (ja alltså Cosmopol har några dealers i riktig världsklass, men också några riktigt dåliga. På Åland håller man en lagom hög, men framför allt jämn klass) Citera
Laxfiskaren Postad 7 Juni , 2005 Rapport Postad 7 Juni , 2005 Tyvärr som sagt kunde jag inte vara med i helgen, men efter mitt besök helgen före main så kunde jag som sagt se att detta skulle bli kanon! jag har samma uppfattning som er!! De gör verkligen allt för att man ska känna sig välkommen och då inte bara från PAF utan även de alltid lika vänliga Ålänningarna. Hoppas att Kalle med personal inte fick kalla fötter av att så få köpte in sig på en sån frirulle som Paf delade ut, utan försöker locka oss till något nytt event ganska snart Mvh //Laxfiskarn Citera
Recommended Posts