rilleg Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Är det fler här som fått sitt totalresultat på svenska spel nollställt? Om ja, skriv om ni var vinnare eller förlorare på sajten. Jag har fått mitt nollställt, vet inte exakt när iom jag inte spelar där så ofta men borde varit inom en 2-4 veckors period iaf. Mitt konto var flera hundra tusen back iaf och det vore intressant att se om de nollställt alla eller bara de som förlorat... Citera
Alfredo__ Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Var plus, står på 0 nu. edit: Speltiden är kvar dock Citera
Drunken_Penguin Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Var 20k plus ungefär, har nollställts för mig. Citera
rilleg Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 tidig indikation på att de verkar nollställt alla. Varför kan man undra... min totala speltid är dock kvar.... Citera
okocha Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 nollställd här med, den visade ändå 300k mer än jag vunnit på riktigt, kanske visar rätt från nu? Citera
rilleg Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 nollställd här med, den visade ändå 300k mer än jag vunnit på riktigt, kanske visar rätt från nu? hmm,, så din pokertracker och deras status stämde inte överens? Det hade vi uppe på diskussion för vissa tyckte deras resultat inte iheller stämde men antog SVS hade rätt iom de satt inne på all statistik... Citera
okocha Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 hmm,, så din pokertracker och deras status stämde inte överens? Det hade vi uppe på diskussion för vissa tyckte deras resultat inte iheller stämde men antog SVS hade rätt iom de satt inne på all statistik... yes, var rätt stor skillnad så är 99% säker på att det var fel. Citera
Prizonic Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Mitt har ändrats till 22k och det var det inte innan. Verkar som att uppdateringen inte gått riktigt bra. Citera
blää Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Mitt resultat är oxå borta och jag var vinnande, speltiden kvar. Resultatet var dock fel förut med ca 25%. Citera
mattiaz Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 mitt också nollställt, skönt att slippa se hur mkt back man e enligt dem... (Jippie, står att jag e +-0, antar att om jag skärper mig vinner jag sketmycke!!!!) Citera
Iszonyatos Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Var plus 98k, skulle egentligen varit 10-15k till eftersom SvS missade en del. Tungt att tappa det, 39 dagar lirade förgäves..... Citera
Rammy Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Den verkar nollas varje dag nu? Spelade igår men idag när jag starta den var den på 0 igen.. Citera
greywolf Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 89 dagar spelade -5.4k minus tack. edit: verkar som den fortfarande visar fel om det inte är så att den tar tid på sig att uppdatera. wp svenska fel. Citera
beercreek Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Min var också nollställd. Låg på + 15k och tappa 4-5 på någon vecka och då stod den på + 13k så verkar inte stämma allt för bra. Citera
Recommended Posts