Gå till innehåll

Bonusar på Pokerstars


Donkeyboy

Recommended Posts

Finns det så förmånliga bonusar på Pokerstars att folk köper in med 20BB och endast spelar AA, KK??

 

anledningen till att jag frågar är att 8 av 10 spelare gjorde detta när jag spelade idag... Iof bara att höja varje pott och ta hem blindsen men tröttnade efter 1 timme.

 

Bonusarna där är ju apdåliga. Folk tvingas väl sitta och tabla en 20-25bord för att få loss dom och då är det kanske svårt att spela djupt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde att de gjorde om alla cashbord till "NewVPP", men det kanske inte stämmer.

 

Jo så är det. Men även med det nya sättet så får alla lika mycket oavesett om man bidragit till potten eller inte. Skillnaden är att man nu får delar av VPP och inte bara hela vid speciella brytpunkter. ( 40 cent och 3 dollar).

 

Det va väl inte så bra förklarat kanske, du får läsa på hemsidan. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo så är det. Men även med det nya sättet så får alla lika mycket oavesett om man bidragit till potten eller inte. Skillnaden är att man nu får delar av VPP och inte bara hela vid speciella brytpunkter. ( 40 cent och 3 dollar).

 

Det va väl inte så bra förklarat kanske, du får läsa på hemsidan. :-P

 

Du har rätt, hade fått fel för mig:

 

VPPs /.../ are based on the total rake collected at the table, and the number of players dealt into the hand. Like in tournaments, at these tables VPPs are awarded at the rate of 5 VPPs for each $1.00 in rake collected. The total VPPs for that hand are then divided equally among the players who were dealt into that hand. Fractional VPPs will be awarded in hundredths.

 

Så är man medelaktiv får man lika mycket rakeback som en turneringsspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusarna där är ju apdåliga. Folk tvingas väl sitta och tabla en 20-25bord för att få loss dom och då är det kanske svårt att spela djupt?

 

Helt ärligt DrRoland:

 

I de flesta inlägg jag sett dig skriva så är klagomål.. Det är aldrig något som är bra.. De jag kommer på lite snabbt är att du även klagar på Everest lojalitetsprogram etc..

 

Finns det något som du tycker är bra ? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ärligt DrRoland:

 

I de flesta inlägg jag sett dig skriva så är klagomål.. Det är aldrig något som är bra.. De jag kommer på lite snabbt är att du även klagar på Everest lojalitetsprogram etc..

 

Finns det något som du tycker är bra ? ;-)

 

Kanske för att jag varit med ett tag och sett hur saker och ting hela tiden försämrats?

Pokerstars bonusar var tex 10xfpp (Med samma fpp-utdelning.) för en 3 år sedan och ansågs allmänt vara branschens sämsta redan då.

Nu är de 25x och då får man till svar att de är kalasbra:-D

 

Och Everest ska vi inte ens tala om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...