Gå till innehåll

Teh_MoUsE -


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker det känns lite gej att 3betta och sen cc denna flop. Svårt veta vart man står. Har däremot inte bestämt mig vad ja själv gillar för linje, tror jag betfoldar eller betar och får in det, om jag sätter Fi på drag.

 

Vad mer för händer brukar du 3beta och sen cc flop med i detta läge?

 

Blir en hel del jobbiga turns oftast, och blir väl i princip alltid beslut för stack på turn. Om du nu inte har koll på att fi stänger ner efter endast en barrel.

 

Edit; ska väl tilläggas att jag inte 3bettar QTs här heller, pre dvs.

 

Edit; Såg nu att du inte ville ha tjat om 3bet pre med QTs osv. Men du försätter dig ju i en svår spot mkt pga att du väljer 3betta den. Vill gärna höra dina motiveringar till 3beten pre. Orkar du inte så slipper du ofc:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, ja, jag har inte riktigt samma resonemang. Tänker blandannat att det är mer gemytligt att spela oop med QTs i mindre potter, blir oftast billigare och enklare beslut. Iaf enligt mitt tycke.

 

Klart det är tråkigt syna in sig och cf vid miss. Men det är ju bara du blandar in lite cr både för värde samt bluff i din range, vid skapliga brädor för detta. Så känns det betydligt mysigare att syna in sig gentemot att 3betta den pre. Men klart, vi spelar ju inte likadant helt enkelt:)

 

Sen förstår jag inte riktigt din mening med att du inte har ngt emot svåra spots. Varför försätta sig i dom? Är det inte skönare att ha lägen där du så enkelt som möjligt kan ta ett beslut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet vad felet var idag, spelade på min externa skärm! Ska aldrig göra mer!!! Imorgon blir det soffan-grind som vanligt! Underskattat som fan! :)

 

Funderar på att nöta 10k händer imorgon! gogogo

 

Shit, hur orkar du 10k händer på en dag. Impressive. Hur många bord kör du, och ungefärliga stats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet vad felet var idag, spelade på min externa skärm! Ska aldrig göra mer!!! Imorgon blir det soffan-grind som vanligt! Underskattat som fan! :)

 

Funderar på att nöta 10k händer imorgon! gogogo

 

Jag körde 10k händer idag, slutade med misär. Backade sorgligt mycket.

 

Är absolut inte omöjligt att lira in dock, jag började lite sent (kl 16) men börjar man nån timme tidigare kan man faktiskt chilla lite också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...