Myt4z Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 3betar ju inte 100% av gångerna, beror helt på FI är klart. Det e jag med på, personligen tycker jag det finns bättre händer att 3beta än den. Tycker bara vi kommer försätta oss i jobbiga situationer när vi 3betar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Kan blir lite obekvämt ibland håller jag med om, men tycker inte det är fel att 3beta ibland med liknande händer. Ok, kanske är jag som är nit:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Spelade ett kort pass till, funkar jättebra tycker jag. När fokus är dåligt lägger jag ner helt enkelt och gör ngt annat till jag blir lite sugen igen. Slutade också denna session på grönt sprang jättedåligt i början men tog igen det. Mucho grande! Slänger upp en hand också. -------------- Vad tycker ni om min syn här? Vad ska han ha liksom.... No-Limit Hold'em, $1.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com UTG ($115.65) Button ($163.27) Hero (SB) ($100.50) BB ($100) Preflop: Hero is SB with 4, 5 2 folds, Hero bets $2.50, BB calls $2 Flop: ($6) 2, 9, 5(2 players) Hero checks, BB bets $3, Hero calls $3 Turn: ($12) 3(2 players) Hero checks, BB bets $10, Hero calls $10 River: ($32) 9(2 players) Hero checks, BB bets $84 (All-In), Hero calls $84 Total pot: $200 Fortsätter väl kommentera då Nitig som jag är, så brukar jag inte raisa med 45o i sb mot bb, om inte bb är väldigt tajt och foldar tokmkt. Blir sugen att syna riv, men foldar troligtvis. Antar du vann den eftersom du posta;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Spelade ett kort pass till, funkar jättebra tycker jag. När fokus är dåligt lägger jag ner helt enkelt och gör ngt annat till jag blir lite sugen igen. Slutade också denna session på grönt sprang jättedåligt i början men tog igen det. Mucho grande! Slänger upp en hand också. -------------- Vad tycker ni om min syn här? Vad ska han ha liksom.... No-Limit Hold'em, $1.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com UTG ($115.65) Button ($163.27) Hero (SB) ($100.50) BB ($100) Preflop: Hero is SB with 4, 5 2 folds, Hero bets $2.50, BB calls $2 Flop: ($6) 2, 9, 5(2 players) Hero checks, BB bets $3, Hero calls $3 Turn: ($12) 3(2 players) Hero checks, BB bets $10, Hero calls $10 River: ($32) 9(2 players) Hero checks, BB bets $84 (All-In), Hero calls $84 Total pot: $200 kommer asap, satan vad du betalar av så fort jag inte spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Du är uppskattad Mytaz! Du och Starfitter är trogna kommentatorer i min db Bra read Kul att höra:) Hade han ngn random Ax bajs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Fancy, lägg dig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Spelade en kort session igen, kunde inte riktigt hålla fokus uppe och spelade stundtals ganska dåligt. Slarvig nitstyle ungefär. slutade grönt i vilket fall -------------- FI är std nitreg. Kommentarer? No-Limit Hold'em, $1.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com UTG ($107.45) MP ($240.86) CO ($114.19) Button ($100) Hero (SB) ($105.60) BB ($130.87) Preflop: Hero is SB with 8, 6 3 folds, Button bets $2.87, Hero raises $10.24, 1 fold, Button calls $7.87 Flop: ($22.48) 4, J, 10(2 players) Hero bets $12, Button raises $38, Hero raises $82.86 (All-In), Button calls $51.26 (All-In) Turn: ($201) 3(2 players, 2 all-in) River: ($201) 4(2 players, 2 all-in) Total pot: $201 Fullring-nitsen på stars 3betar denna pre, så särskilt slaskigt är det väl inte... Wp imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Hur mkt över EV denna månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Hur mkt över EV denna månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Tror inte på EV. Bara ett tröstmedel för dåliga spelare tycker jag. Hur menar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Tror inte på EV. Bara ett tröstmedel för dåliga spelare tycker jag. Vad tror du inte på? :F Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 EV grafer bör man ta för vad det är i min mening och behöver inte alls återspegla hur man springer egentligen. (Om vi nu pratar HEM/PT3 EV, men jag kom på att mytaz antagligen menade precis det han skrev.. musens förväntade värde) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Ok, det är alltså själva EV graferna du är kritisk mot? Om jag förstått det hela rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts