Leooo Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Wzup cowboys!! Lite att göra så lika bra med en avrättning ala PF, gogogo! Citera
kravmärkt Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 när ses vi? polare irl, liksom? EDIT: FIRST B-) Citera
Starfitter Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 first!!! edit: not =( Hur ser din viktgraf kontra pokergraf ut senaste året? Hur bra är Harrypkr? Droger: good or bad? AK eller QQ? Citera
okocha Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 vad synar du 4bets med för range? vilka på svs har du inte edge mot? är det ev+ att vara dryg i chatten? är du rungood? hur många svs-konton har du spelat på? anser du att det är fusk att spela från olika konton? Citera
MR_Jimmy Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Vad spelar du för stats? Hur mycket pengar har du tjänat all time? Hur länge har du spelat? Anser du dig själv vara top 5 på pf? Vad är din styrka som pokerspelare? Citera
sexyterran Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 vem slår längst drive av dej och jay (dorriss) ? tala gärna utav erfarenhet irl (när vi va på ballbreakers) Citera
Iggan Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Varför gick du upp så snabbt i stakes jämfört med andra spelare? Citera
weddie Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Hur mycket hade du i bankrullen årsskiftet 08/09? Har du blivit stejkad av någon som idag är avundsjuk på din framgång? Citera
nordkvist Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 När och hur började du lira poker? =) Citera
GotChIcKs Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Hur många ligg har du fått senaste 6 mån? Tycker du att du är snygg? Vad tkr du om Härnösand? Citera
Leooo Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 när ses vi?polare irl, liksom? EDIT: FIRST B-) Så fort rälsen e lagda så man kan tåga imellan lule härnta obV first!!! edit: not =( Hur ser din viktgraf kontra pokergraf ut senaste året? Hur bra är Harrypkr? Droger: good or bad? AK eller QQ? Vägde 70kg när jag börja poker, 91kg efter 9månaders spel nu vägar jag ca 80kg Harry är väl inte jättekass, påminner mkt om mig imo men tror han gular. AK obvvvvvvvvv vad synar du 4bets med för range?vilka på svs har du inte edge mot? är det ev+ att vara dryg i chatten? är du rungood? hur många svs-konton har du spelat på? anser du att det är fusk att spela från olika konton? Synar 4bets om det verkar profitabelt Nabbes, smuts, hirst, chips, brickan kan jag säga på rak arm men säkert många fler! Defnetivt ev+ att va dryg i chatten mot vissa Im that good Tror det är 6st Nej anser det inte är fusk med tanke på PT,HM osv Vad spelar du för stats? Hur mycket pengar har du tjänat all time? Hur länge har du spelat? Anser du dig själv vara top 5 på pf? Vad är din styrka som pokerspelare? Spelar 26/20 med 3b på 11% Ca 2mill, och då är jag back alla siter utom svs Spelat sen okt 2007 SH sen feb 2009(nystart från gul) Topp 5 på pf? hahahahahahaha Att folda när jag är slagen och betta when i got the best of it vem slår längst drive av dej och jay (dorriss) ? tala gärna utav erfarenhet irl (när vi va på ballbreakers) Tror jay drev mig med 3yards dvs 2m..... Varför gick du upp så snabbt i stakes jämfört med andra spelare? Tror jag har lättare att anpassa och hittar läckor hos fi och mig själv snabbare än standard ialf! Citera
edison Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Kan du snälla sluta med att sluta spela mot mig? Citera
Leooo Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Vilken nivå startade du på i februari? Endast 5man? Berätta lite kortfattat om resan till den nivån du är på nu! Okkk fick 3200kr av csn för hyra och skulle inte betala värden på 10dar. Så satte om 2k på svs satte mig på ett 1020FR bord, gick lite upp och ner men tillslut kom nyckelhanden. 200bb deep öppnar jag 77 blir synad av Z7 (regg) flopp Q107 han checkraisar. Synar, turn Q han bettar jag synar river 7 han överpushar jag synar han har Q10. Hade då 8k gick ur bordet casha ut mina 2k till värden. Börja grinda 2.5/5 (NL1k) med mina 6k tog dom till 20k och låg runt där ett tag tills jag vann först 500+50 turren på en lördag (20k) Veckopotten på en söndag det gav ett tillskott på 60k. Hade då 80k och börja veva 5/10-10/20 gick inge vidare upp o ner ialf hur som helst gick jag upp till 2550 med 200k i rullen i mitten av maj, gick ok men takras i juni och jag var i princip gul. Hade 34k kvar då jag igen vann 500+50 på en lördag och veckopotten på en söndag. Hade 100k igen men spelrädd, ialf kolla jag på några av puni's videos på PK och börja +a rätt ut började spela HU och det gick rätt bra och hade några reads på några av reggsen som jag körde stenhårt på samt att dom fort trodde jag va like dålig vilket jag lyckades anpassa mig till osvvvvvv Det i combo med en rush har gjort mig 2mill i sommar/höst vilket är sjukt kul Sammanfatta så gott jag kunde! Citera
Leooo Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Kan du snälla sluta med att sluta spela mot mig? Varför? när vi möts är det ju du som drar ut? Citera
Teredo Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Hur gammal är du? Har du andra intressen förutom poker? Föredrar du online eller live poker? Var har du mest edge, i online eller live poker? Vad är viktigast för dig; vinna mest på poker eller vara bäst på poker? Citera
NikLasVegas Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Hur skulle du reagera på t.ex weddie, om han valde att trycka en 100€-sedel i fickan på dig och ber dig gå, när du vill ha ut honom ur ert gemensamma rum, efter att ha du har ordnat hemsläp? Om du skulle få en förfrågan om att bli Sveriges statsminister. Skulle du tacka ja och levla Sverige för en tid? I am the VegatrOoOoooooN..... Citera
edison Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Varför? när vi möts är det ju du som drar ut? Känns aningen motsägelsefullt det dära hörru. Citera
Neuen Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 1. Hur har du utvecklat dina pokerkunnskaper? 2. Kommer du stanna på någon nivå tror du eller alltid försöka komma högre? 3. Hur kommer det sig att du inte verkar bry dig om pengar och dess värde? 4. Vad skulle du jobba/syssla med om du inte spelade poker? Citera
Leooo Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Vad är viktigast för dig; vinna mest på poker eller vara bäst på poker? Är mer intresserad av att va bra än att vinna atm för att vinna riktigt mkt på lång sikt. Dock knepigt här då man blir sågad vid fotknölarna för att man har några felaktiga uppfattningar efter 9månader SH och typ 4månader HU, men hänger inte här för att bli lärd, det är mest ba kul! Citera
Leooo Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Hur skulle du reagera på t.ex weddie, om han valde att trycka en 100€-sedel i fickan på dig och ber dig gå, när du vill ha ut honom ur ert gemensamma rum, efter att ha du har ordnat hemsläp? Om du skulle få en förfrågan om att bli Sveriges statsminister. Skulle du tacka ja och levla Sverige för en tid? I am the VegatrOoOoooooN..... Skulle säga takk och gått ner i lobbyn och fixat ett nytt rum for me and ma hoe. INTE yrat om att rummen är slut och låtit hon suga av mig i mitt gemensamma rum medans weddie grinda ialf. Skulle göra om svergie till duktattur sen skulle jag flytta alla städer 40mil norr om deras nuvarande position utom dom nordligaste obv för att kraften finns i norrland (se. Megakillah) Känns aningen motsägelsefullt det dära hörru. Bevisa motsatsen Mr.J4s! 1. Hur har du utvecklat dina pokerkunnskaper?2. Kommer du stanna på någon nivå tror du eller alltid försöka komma högre? 3. Hur kommer det sig att du inte verkar bry dig om pengar och dess värde? 4. Vad skulle du jobba/syssla med om du inte spelade poker? Genom att spela allt och alla och spelat mkt Kommer alltid försöka bli bättre tills jag är ekonomiskt oberoende För att man blir bra av att spela bra FI's det har jag sett flera kvitton på Jag skulle förmodligen langa/deala syssla med skumrask affärer ialf och dra fett med KASH Citera
Leooo Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Hur mycket hade du i bankrullen årsskiftet 08/09? Har du blivit stejkad av någon som idag är avundsjuk på din framgång? Jag hade ca 0kr Ja han hette X men minns ej förnamn! Citera
wazza Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Hur många ligg har du fått senaste 6 mån? Tycker du att du är snygg? Vad tkr du om Härnösand? . Citera
edison Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Bevisa motsatsen Mr.J4s! Motsatsen till vad? Citera
Leooo Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Motsatsen till vad? Att du är den som drar ut sne0ga Citera
Recommended Posts