Gå till innehåll

planer för att förbättra/utvecklas sitt spel

bigdwarf

Recommended Posts

Har tänkt att ta en spelledig vecka för att se igenom mitt spel och försöka lära mig lite nya saker osv. Har en prenumeration på DeucesCracked där jag tänkt plöja lite videos osv...får gärna tipsa om bra serier där(jag spelar TNL SH).

Det är ganska främmande för mig att försöka förbättra mitt spel genom att kolla igenom händer osv, så jag vill verkligen ha lite ideas och tips på hur ni andra har gjort när ni velat "plugga" poker och utveckla erat spel ytterligare!? ser helst att erfarna duktiga spelare svara på det här då jag tycker mig kommit en bra bit på vägen iaf.

sååå HUR utveckla/förbättra sitt spel genom "pokerplugg" ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vet vad du gör kanske detta är onödigt, men annars kanske nån nybörjare har nytta av det...

Kom ihåg att inte bara kolla hur du kunnat spela bättre i händerna du förlorade, utan också dom du vann.

Kolla om du kan hitta nåt mönster i när du vinner/förlorar medan du går igenom händerna.

Både hur det gått i själva sessionerna, och vilka dagar du spelar bra/dåligt.

Kanske du vinner efter att du motionerat, men spelar dåligt om du suttit vid tv'n hela helgen? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser