Gå till innehåll

HarryPokr & Guybrush!


HarryPkr

Recommended Posts

back 30k på morgonkvisten såhär.

 

först synar sexi-feli 3 bet ur poss å floppar stege med 75 mot mina AA, sen får han in det med AK vs min KK pre och träffar såklart A på flopp! detta på 50/100

 

sen spelar vi 25/50 hu och där småäger jag honom i 20 min innan vi är 7k deep, jag pushar med JJ och han slowrollar med AA. hoppas johan "izy" ers vidrighet ska sluta springa som en gud snart så jag kan ta honom bakifrån i sömnen och tömma hans konto. men det lät väl inte hända med min otur, känner mig nästan lika gul som freeplopp nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 759
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

back 30k på morgonkvisten såhär.

 

först synar sexi-feli 3 bet ur poss å floppar stege med 75 mot mina AA, sen får han in det med AK vs min KK pre och träffar såklart A på flopp! detta på 50/100

 

sen spelar vi 25/50 hu och där småäger jag honom i 20 min innan vi är 7k deep, jag pushar med JJ och han slowrollar med AA. hoppas johan "izy" ers vidrighet ska sluta springa som en gud snart så jag kan ta honom bakifrån i sömnen och tömma hans konto. men det lät väl inte hända med min otur, känner mig nästan lika gul som freeplopp nu :(

 

först o främst, wow. vi lirade samma match eller?

 

posta alla händerna plz :)

och haha! KK mot min AK? loooooool. du whinade ju så hårt i chaten om hur du va tvungen att syna och gg osv. och du slowrollar inte sa du? du är så jävla mongo. synd att man inte kan klistra in chaten från svs. det är roligt. hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som sagt, jag har aldrig tidigare varit inne på det här forumet innan en kille i chatten sa till mig att det skrevs om mig här och att jag borde kika. anledningen till att jag nämnde de gamla goa regsen var att jag som liten wannabe-bög railade hur mycket som helst förr i tiden, med fokus på svs och ftp. så sluta vara så himla cynsk och bitter nu prizze, im making u rich man!

 

du vet jävligt mycket om mig för nån som aldrig varit inne på forumet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tar alltid tysta kupén normalt sett, alltid. den tysta kupén är ALLTID längst fram av vagnarna. nu hade jag extra mkt packning idag och stod längst fram, men då har dem såklart satt den tysta kupén längst bak i tåget, jag blir så vidrigt trött på detta ständiga motflaxande. funderar på att gå igenom hela tåget, men efter att jag slagit till en semifet tjej i 25-årsåldern, i mjukisbyxor och en colaflaska i handväskan som hon sippar på 2 ggr i minuten, med en av väskorna på hennes axel så hon blir sur så beslutar jag mig för att sitta i en vanlig vagn. jag mår så himla dåligt här, har suttit här i 45 min eller ngt och jag har så sjukt mkt huvudvärk, alla är jättejobbiga och jätte-whitetrash, jag vågar inte somna då jag vet att jag kommer bli bestulen. dessutom är det alltid kallt på tågen så jag fryser också, fryser och har huvudvärk, usch. längtar hem nu ska ta ett par dagar med nyttighets-lockdown nu och sen kör jag igång med hård grind igen efter det.

 

 

varför är alla så högljudda? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...