Gå till innehåll

HarryPokr & Guybrush!


HarryPkr

Recommended Posts

  • Svars 759
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Florens, är det DÖDARN? 8-)

 

Hehe, inte alls faktiskt :)

 

 

Nu har jag spelat lite till under dagen och kvällen. Det har faktiskt gått väldigt bra, rushade lite till o med ett tag. Lite slut i huvudet nu och då är det bra med paus.

 

Jag spelade även en turre, där jag nästan vann pengar... Men turneringsresultaten fortsätter att lysa med sin frånvaro. Har iofs vunnit en 500kr på cosmopol :) Jag tänkte faktiskt åka dit igen nästa fredag, så om någon från svs som ska dit kan det ju vara kul o träffas.

 

Springer sjukt bra idag så jag tänkte äta lite snabbt o sen fortsätta jobba rushen. Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man lugnt säga

 

Jo det var nästan så att jag fick skämmas... Igår blev det faktiskt rekord i inspelade kr under en o samma dag. Jag förväntar mig dock inte att varje dag blir så, men det är kul när det blir en "stor" vinstdag. När det smäller till är det oftast att jag backar ganska mycket.

 

Idag är det återigen dåligt väder så det blir till att spela ganska mycket nu på eftermiddagen. Senare på kvällen har jag fotbollsmatch i div 8 :). Efter det kanske det blir mer spel.

 

Nu blir det lite spel, ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det var nästan så att jag fick skämmas... Igår blev det faktiskt rekord i inspelade kr under en o samma dag. Jag förväntar mig dock inte att varje dag blir så, men det är kul när det blir en "stor" vinstdag. När det smäller till är det oftast att jag backar ganska mycket.

 

Idag är det återigen dåligt väder så det blir till att spela ganska mycket nu på eftermiddagen. Senare på kvällen har jag fotbollsmatch i div 8 :). Efter det kanske det blir mer spel.

 

Nu blir det lite spel, ciao!

 

Haha, var finns div 8?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det var nästan så att jag fick skämmas... Igår blev det faktiskt rekord i inspelade kr under en o samma dag. Jag förväntar mig dock inte att varje dag blir så, men det är kul när det blir en "stor" vinstdag. När det smäller till är det oftast att jag backar ganska mycket.

 

Idag är det återigen dåligt väder så det blir till att spela ganska mycket nu på eftermiddagen. Senare på kvällen har jag fotbollsmatch i div 8 :). Efter det kanske det blir mer spel.

 

Nu blir det lite spel, ciao!

 

Det blir så mycket roligare om du skriver ut vilka summor det handlar om. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, var finns div 8?

 

Det är nämligen så att de har tagit bort b-lagserien, därför är det div 8. Mitt lag spelar i div.5 men b-laget håller till i div 8. Skön nivå iaf. Kör även korpen, vilket är kul det med :)

 

Det blir så mycket roligare om du skriver ut vilka summor det handlar om. :)

 

Hmm vet inte om det blir så mycket roligare.... Men jag kan väl skriva lite om vilka summor jag brukar röra mig med. Oftast blir det väl vinst eller förlust på 10-15. Men igår sprang jag bra o körde mest 25 50 så då blev det lite mer än vad jag är van vid.

 

Har precis avslutat en session som gick så där... Gick ganska segt o hade otur i vissa potter mot Hazona. Jag är tvungen att sluta nu, om jag ska hinna till bolaget o sen är det ju dags för match. Annars hade jag mer än gärna suttit kvar...

 

Blir förhoppningsvis mer spel senare ikväll, ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis avslutat en session som gick så där... Gick ganska segt o hade otur i vissa potter mot Hazona. Jag är tvungen att sluta nu, om jag ska hinna till bolaget o sen är det ju dags för match. Annars hade jag mer än gärna suttit kvar...

 

Blir förhoppningsvis mer spel senare ikväll, ciao!

 

bara ta nya tag ikväll :) själv blev man tvingad att sluta när skärmen helt plötsligt blev svart... Härligt med strömavbrott sas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara ta nya tag ikväll :) själv blev man tvingad att sluta när skärmen helt plötsligt blev svart... Härligt med strömavbrott sas!

 

:) inte så kul... Tog nya tag ikväll o spelade lite. Backade lite, men det var två setups som gjorde det. Men det positiva var att jag fick vinna pengar i en turre, kom trea o fick nästan 4 för den bedriften. En annan positiv grej var att vi vann matchen med 2-1.

 

Jag har varit och filosoferat om livet o lite sånt med en kompis nu, vi brukar göra det på en kulle där man har utsikt över staden. Bra att få rensa hjärnan om vissa saker ibland. Men imorgon blir det inget spel, utan då står femkamp på schemat o sen grillning. Jag får passa på att spela lite mer nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då sitter man här på morgonen o ser solen lysa in, som den har gjort ett par timmar... Typ lovat mig själv att det inte ska hända, men på något sätt gillar jag det. Känns mysigt på något konstigt sätt, men blandat med lite ångest.

 

Jag var back lite även under detta pass, men det var ett fint 50 100 bord igång. Fick vinna ganska mycket där så det räddade upp så att dagen blev typ even. Nu blir det till att sova några timmar o sen är det ledigt från pokerspel på dagen o kvällen, vad det gäller natten kan jag inte lova att det kommer spelas :)

 

Glad midsommar till alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du springer ju nästan lika bra som JLRB! förresten vad har hänt med din goda dagboks kamrat?

 

gl osv!

 

Jo jag ska inte alls klaga på hur jag springer för tillfället. Är det du som var sonyravestation eller ngt liknande? Spelar vi ofta vid samma bord nu? Om isåfall kan jag ha mina aningar om vem du är.. Vet faktiskt inte vart han håller hus, inte sett han på svs på väldigt länge. Ty gl du med så klart!

 

ååh brushen is back!

 

vi ses nog snart på borden igen..

 

Mvh

Barca-harry

 

:) tycker jag, har nog inte sett dig spela i år.

 

Idag har jag tagit det ganska lugnt, som sig bör dagen efter midsommar. Jag har hunnit med att spela två st väldigt korta sessioner. Blev lite upp, men det var inte så bra bord igång och då är det lika bra att göra något annat. Jag får se om jag orkar spela mer senare under kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag spelat ganska länge men det gick inte så bra. Var nog inte plus en enda gång under sessionen, trots att jag hade väldigt tur mot betongbarn och fick dra ut när mina top2 åkte in på turn mot hans set.

 

Mötte en rolig spelare som gillade att sätta press på motståndarna med 2xpott bettar. Var ganska kul o spela då, men när han drog så blev det ett bra tillfälle för mig att sluta. Ska iväg o arbeta med fotbollslaget nu och kommer nog hem vid midnatt så då blir det mer spel. Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår blev det ett långt, långt pass som slutade nästan exakt be. Jag var nere ganska mycket och borden var inte bra... Spelade ett tag på ett bord där alla är betydligt bättre, så då blir det svårt att jobba tillbaka. På morgonkvisten hittade jag ett 7.5-15 bord som verkade lovande. Det var en riktig fest på det bordet. Nog inte det bästa pokerspelandet, men otroligt med action. Jag var donator till en början... Tappade tillexempel inom loppet av fem händer tre inköp. Så jag var back massa på det bordet, o det var speciellt två st som tog mina pengar, båda hade vid ett tillfälle 15 k stackar.

 

Lite steamad o klagandes över att jag hade otur, fast jag nog spelade ganska dåligt, börjar jag sakta vinna några potter. Det började bli ganska djupa stackar och det var en hög snittpott. Tillslut lyckades jag vinna tillbaka o kunde avsluta sessionen 78 kr back.

 

Ska spela ett kortare pass nu. Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gah där missa man något. kommer ihåg en viss loke förra hösten som var det värsta jag varit med om, även det 7.5,, goldfish tilta och öppna 250cirkus varje hand nästan

 

Jo har funnits en del klassiska sessioner :) Ibland kunde jag höja upp till 333 o få blixtsyn av 84. Så du missa något :)

 

Precis avslutat en session där jag träffade bra nästan hela tiden. Set mot topp2 osv... Men känner att hungern kommer smygande så jag måste äta lite nu. Så här många timmar på en o samma månad var det längesen jag spelade, rekord för i år och månaden är inte slut.

 

Jag har även otroligt många timmar på svs, i deras klient kan man ju se hur många dagar o timmar man spelat. Nästan lite pinsamt, men ni kan ju gärna skriva era dagar o timmar o se om någon har mer. Jag skriver lite senare hur mkt jag är uppe i :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har även otroligt många timmar på svs, i deras klient kan man ju se hur många dagar o timmar man spelat. Nästan lite pinsamt, men ni kan ju gärna skriva era dagar o timmar o se om någon har mer. Jag skriver lite senare hur mkt jag är uppe i :).

är ju mer intressant att veta hur många miljoner du är plus...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

95 dagar 14 h =) jag skäms inte !

 

75 dagar 19 timmar. Dock är säkert hälften, om inte mer, en polare som spelade på mitt konto 07-09.

 

115 Dagar 23h och 49min. Spelat på det sen slutet av 2008.

 

Tyvärr är ni inte ens nära... 291dagar o 13 timmar. En grinder kan man väl kalla det :)

 

är ju mer intressant att veta hur många miljoner du är plus...

 

Hehe, vad som står där håller jag nog för mig själv... Men den är på plus iaf :)

 

Spelat lite mer nu men förlorade en qq vs kk, mot en väldigt bra o aggressiv spelare, så ville inte vika dom pre. Tog en liten paus från cg grinden o satsade på midnattsmötet, fick in det med jj mot aa, flopp gav både j o a och jag fick inte dra ut.

 

Ska iväg på dagen imorgon så då blir det inget spel, men får se hur sugen jag är när jag är hemma igen. Jag fortsätter att springa sjukt och då är det roligt att spela. Kanske blir mer spel inatt, men lite mackor och o'boy blir det nu iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...