estella Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Min flickvän behöver max vara hemma i 5 min innan hon vet hur pokern har gått. Tyvärr brukar standardfrågan vara: -Hur mycket förlorade du idag då? =) Citera
ryanatwood Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Min flickvän behöver max vara hemma i 5 min innan hon vet hur pokern har gått. Tyvärr brukar standardfrågan vara: -Hur mycket förlorade du idag då? =) hahaha! har vi samma flickvän....? Citera
upandcoming Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Sluta snacka om flickvänner +1 Citera
Rooney Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Min flickvän behöver max vara hemma i 5 min innan hon vet hur pokern har gått. Tyvärr brukar standardfrågan vara: -Hur mycket förlorade du idag då? =) rofl Citera
Starfitter Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 fan vad förstående allas flickvänner är? Min frågar bara när jag ska söka jobb =( Citera
upandcoming Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 fan vad förstående allas flickvänner är? Min frågar bara när jag ska söka jobb =( STFU HOE, IM BALLIN säger man då Citera
Bluwajt Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 jag har ingen flickvän +1m. Skönt är det också Citera
ulaf Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 fan vad förstående allas flickvänner är? Min frågar bara när jag ska söka jobb =( Hon har ju antagligen rätt också! Citera
Starfitter Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Hon har ju antagligen rätt också! nje, palla. Ska börja plugga igen efter nyår Citera
ulaf Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 nje, palla. Ska börja plugga igen efter nyår Då så Citera
kravmärkt Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Sluta snacka om flickvänner +1 Citera
Starfitter Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Harry kan du tips om den ultimata korven? Hemmagjord/Köpt and goooooooooo! Citera
Partyjack Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Harry kan du tips om den ultimata korven? Hemmagjord/Köpt and goooooooooo! Känner du många korvstoppare? Citera
Starfitter Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Känner du många korvstoppare? OM det är någon som kan stoppa korvar så är det Harry, lita på det! Citera
HarryPkr Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 OM det är någon som kan stoppa korvar så är det Harry, lita på det! +1 Citera
emilio_15 Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 +1m. Skönt är det också lol +1 lol Citera
HarryPkr Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 STFU HOE, IM BALLIN säger man då är ju inte så ballin att stryka omkring hemma med vita tubsockar, oduschad, småfet och vara socialt störd? Citera
Starfitter Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 är ju inte så ballin att stryka omkring hemma med vita tubsockar, oduschad, småfet och vara socialt störd? men de va ju inte snällt sagt?=( jag gör ju såg gott jag kannnnnnn Citera
HarryPkr Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 men de va ju inte snällt sagt?=( jag gör ju såg gott jag kannnnnnn pratar inte om dig lol, hur skulle jag kunna veta hur du går klädd lol Citera
Izy Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 fan vad alla har flickvänner då... Citera
NikLasVegas Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 fan vad alla har flickvänner då... Finns en risk att majoriteten här på pf inte yttrat sig i frågan Citera
Teh_MoUsE Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 är ju inte så ballin att stryka omkring hemma med vita tubsockar, oduschad, småfet och vara socialt störd? hahahahaha spot on m8! skratta nog i 2min. Citera
Recommended Posts