fullfocus Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Hej! Vad betyder siffrorna när någon säger t ex "hennes stats var 30/4.5/0.6"? Jag har letat och letat men vissa saker är svåra att få svar på. Sådant står ju inte i ordlistan precis:) 0.6 är 3-bet-procent om jag snappat upp rätt. MVH Lars Citera
fullfocus Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Det står i FAQ-delen. Ok tack! Fast FAQ-tråden är oändligt stor så att just hitta en fråga ang detta är inte helt lätt. Hade varit lättare om jag t ex hade undrat vad UTG betyder. Hade ju bara varit att söka. Problemet är att frågan handlar om siffror och det är svårt att söka på det. MVH fmx Citera
eurythmech Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Nu är det ju inte fråga om en FAQ-tråd, utan om en hel forumtråd. Och på sida två i den forumdelen står det. Citera
tamtaram Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Hej! Vad betyder siffrorna när någon säger t ex "hennes stats var 30/4.5/0.6"? Jag har letat och letat men vissa saker är svåra att få svar på. Sådant står ju inte i ordlistan precis:)0.6 är 3-bet-procent om jag snappat upp rätt. MVH Lars vpip/preflopraise/aggressionsfaktor brukar det stå för Citera
struve Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Ingen aning vilken tråd Eury snackar om... Men finns säkert massa trådar redan som behandlar frågan, denna tex http://pokerforum.nu/forum/nyboerjarfragor/49947-ni-som-babblar-stats.html Citera
fullfocus Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Ok tack så mycket för svaren! Fn måste skaffa mig pokerprogram. Skulle nog underlätta en hel del beslut. fmx Citera
Recommended Posts