Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Jag ringer dig imon orre, ska kasta grus med bror min på eftermiddagen sen tåg till Ronneby sen kör vi kb style:D Citera
HarryPkr Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Jag ringer dig imon orre, ska kasta grus med bror min på eftermiddagen sen tåg till Ronneby sen kör vi kb style:D kb style it is! Citera
Tiltdamparn Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Jag är också ung å fattig beror på bem du fågar , peace mf. Citera
upandcoming Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 har precis nattat ungarna. äntligen en timme för sig själv! det blir en avslagen öl som stått här på skrivbordet sen nyårsafton. ska kolla WPT och uppdatera min dagbok. life is good! 8-) Citera
Starfitter Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 har precis nattat ungarna. äntligen en timme för sig själv! det blir en avslagen öl som stått här på skrivbordet sen nyårsafton. ska kolla WPT och uppdatera min dagbok. life is good! 8-) hihihihihi Citera
upandcoming Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2010 dubbelavsnitt av paradise hotel och 24 idag Citera
urmy Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 kunglig db! http://forumserver.twoplustwo.com/19/high-stakes-pl-nl/weed-poker-684521/ Citera
upandcoming Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 jag börjar bli rastlös om dagarna så jag tror jag ska köpa hem lite böcker. vad har ni för tips på skönlitteratur och i viss mån även facklitteratur? skönlitteratur kan jag tänka mig det mesta förutom långa fantasyserier. vad det gäller facklitteratur så är politik, ekonomi och lite vad som helst som ni tycker är bra och allmänbildade intressant. dock inte matte eller naturvetenskapliga ämnen. jag är mycket tacksam för tips! Citera
Mecklenburgare Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 jag börjar bli rastlös om dagarna så jag tror jag ska köpa hem lite böcker. vad har ni för tips på skönlitteratur och i viss mån även facklitteratur? skönlitteratur kan jag tänka mig det mesta förutom långa fantasyserier. vad det gäller facklitteratur så är politik, ekonomi och lite vad som helst som ni tycker är bra och allmänbildade intressant. dock inte matte eller naturvetenskapliga ämnen. jag är mycket tacksam för tips! Börja plugga Citera
weismyller Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 jag börjar bli rastlös om dagarna så jag tror jag ska köpa hem lite böcker. vad har ni för tips på skönlitteratur och i viss mån även facklitteratur? skönlitteratur kan jag tänka mig det mesta förutom långa fantasyserier. vad det gäller facklitteratur så är politik, ekonomi och lite vad som helst som ni tycker är bra och allmänbildade intressant. dock inte matte eller naturvetenskapliga ämnen. jag är mycket tacksam för tips! Om du är intresserad av historia så tycker jag att serierna Kejsaren (Julius Caesar) och Erövraren (Djingis Khan) av Conn Iggulden är nötter! Citera
upandcoming Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 nej historia är inte riktigt min grej. jag tror jag överskattade min läsarskara ganska rejält. nästa gång ber jag om tips i starfitters dagbok! Citera
Starfitter Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 nej historia är inte riktigt min grej. jag tror jag överskattade min läsarskara ganska rejält. nästa gång ber jag om tips i starfitters dagbok! HEHEH som litterär expertis så rekkar jag förutom alla fantasyböcker även ALLT av Bukowski samt brott och straff/bröderna karamazov.. De lär väl hålla dig upptagen ett tag iaf :-) Citera
darvartagan Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Om du är intresserad av historia så tycker jag att serierna Kejsaren (Julius Caesar) och Erövraren (Djingis Khan) av Conn Iggulden är nötter! +1, kan inte finnas någon som inte gillar dessa Men den historika romanen om Alexander den store är jäkligt grym oxå, även om Alexander blir lite "bögig" (flåt uttrycket men så e det) på slutet. KOmmer inte ihäg författaren på den bara, något italienskt är det dock. Citera
weismyller Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 +1, kan inte finnas någon som inte gillar dessa Men den historika romanen om Alexander den store är jäkligt grym oxå, även om Alexander blir lite "bögig" (flåt uttrycket men så e det) på slutet. KOmmer inte ihäg författaren på den bara, något italienskt är det dock. Valerio Massimo Manfredi? läste de 2 första men orkade inte läsa hela 3an då den blev lite för långtråkig men annars är dom bra Citera
RDanneskjold Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Fooled by Randomness, The Black Swan, Freakonomics, The intelligent investor, The Globalization and its Discontents, Rich Dad Poor Dad och Outliers. Vi kallar honom Anna, ruskigt bra bok av Peter Pohl. Fantasy: Om du har mkt tid, The Wheel of Time. Citera
upandcoming Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2010 Tack för tipsen! Här får ni ett musikvideotips: Citera
greywolf Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 lite kvalitetsböcker att fylla ut bokhyllan med: http://www.amazon.com/Chatterleys-Lover-Authorized-Expurgated-American/dp/B000JF030I/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1265323226&sr=1-3 http://www.amazon.com/Reminiscences-Stock-Operator-Annotated-Edwin/dp/0470481595/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1265323971&sr=1-1 http://www.amazon.com/Sun-Also-Rises-Ernest-Hemingway/dp/0743297334/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1265323599&sr=1-3 Denna slår The Game med hestlängder: http://www.amazon.com/How-Live-Huge-Penis-Meditations/dp/1594743061/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1265323920&sr=1-1 Citera
upandcoming Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2010 ty greywolf. Citera
Recommended Posts