Gå till innehåll

Pokerkontor i Linköping


Potte

Recommended Posts

Hej

 

Jag tänkte undersöka om det finns ett pokerkontor i Linköping, alternativt om det finns intresse att starta ett sådant. Vore schysst att ha lite folk att snacka poker och annat med under sessionerna istället för att sitta hemma och ruttna. PM eller svar i denna tråd funkar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kan vara intresserad, dock efter nyår. Har just nu ett kontor med 4 polare som vi spelar ifrån men tyvärr får vi bara hyra till nyår och sen är jag "kontorslös" och om jag har tänkt att fortsätta lira på heltid är jag definitivt intresserad om ni får upp ett kontor

 

Så om de blir något seriöst och de håller i sig efter nyår är jag intresserad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det verkar finnas intresse. För att gå vidare vore det bra om alla kunde svara på följande frågor:

 

1. Hur intresserad är du egentligen på en skala mellan 1 och 10?

2. Hur mycket är du beredd att lägga på hyra per månad?

3. Vilken/vilka stadsdelar kan du tänka dig?

4. Hur lång kontraktstid är du intresserad av? (hyran får nog betalas i förväg för hela kontraktstiden så att inte personen som skriver på kontraktet kommer i kläm).

5. Övrigt som inte nämnts i 1-4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Hur intresserad är du egentligen på en skala mellan 1 och 10? 9

2. Hur mycket är du beredd att lägga på hyra per månad? max 1500 sek

3. Vilken/vilka stadsdelar kan du tänka dig? gottfridsberg, valla, innerstaden, vasastaden

4. Hur lång kontraktstid är du intresserad av? tre månader med början i januari vore en bra början. förlänger gärna ytterligare om allt funkar bra.

5. Övrigt som inte nämnts i 1-4: Möblerat kontor vore skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det verkar finnas intresse. För att gå vidare vore det bra om alla kunde svara på följande frågor:

 

1. Hur intresserad är du egentligen på en skala mellan 1 och 10? 7 eftersom att jag inte är hundra på vad jag gör efter nyår!

 

2. Hur mycket är du beredd att lägga på hyra per månad? 3k ?

3. Vilken/vilka stadsdelar kan du tänka dig? gottfridsberg, vasastan, innerstan, centralt helt enkelt

4. Hur lång kontraktstid är du intresserad av? (hyran får nog betalas i förväg för hela kontraktstiden så att inte personen som skriver på kontraktet kommer i kläm). 6 månader att börja med tror jag, vet inte om jag kommer att börja plugga till hösten

 

 

5. Övrigt som inte nämnts i 1-4.

 

wiiiiiiiiiiiiie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det verkar finnas intresse. För att gå vidare vore det bra om alla kunde svara på följande frågor:

 

1. Hur intresserad är du egentligen på en skala mellan 1 och 10? 7

2. Hur mycket är du beredd att lägga på hyra per månad? 1500

3. Vilken/vilka stadsdelar kan du tänka dig? Som ni andra nämn låter bra

4. Hur lång kontraktstid är du intresserad av? (hyran får nog betalas i förväg för hela kontraktstiden så att inte personen som skriver på kontraktet kommer i kläm). 3 månader känns lagom

5. Övrigt som inte nämnts i 1-4.

Möblerat jatack
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det verkar finnas intresse. För att gå vidare vore det bra om alla kunde svara på följande frågor:

 

1. Hur intresserad är du egentligen på en skala mellan 1 och 10?

2. Hur mycket är du beredd att lägga på hyra per månad?

3. Vilken/vilka stadsdelar kan du tänka dig?

4. Hur lång kontraktstid är du intresserad av? (hyran får nog betalas i förväg för hela kontraktstiden så att inte personen som skriver på kontraktet kommer i kläm).

5. Övrigt som inte nämnts i 1-4.

1. 8

2. 2k

3. från centrum till lambohov, universitetsområdet funkar också.

4. 3-6 månader, inte sommarmånaderna.

5. möblerat vore bra, kvällstid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Hur intresserad är du egentligen på en skala mellan 1 och 10?

2. Hur mycket är du beredd att lägga på hyra per månad?

3. Vilken/vilka stadsdelar kan du tänka dig?

4. Hur lång kontraktstid är du intresserad av?

5. Övrigt som inte nämnts i 1-4:

 

1. 7

2. 3K, kanske mer. Beror på vad man får för det.

3. Helst så centralt som möjligt, men kan också diskuteras.

4. Testar gärna 3 månader typ för att få lite grepp om det.

5. Har hund, vill gärna kunna ta med honom så blir det med allergiker är jag nog out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då börjar man få en bättre bild av intresset. Ett problem som kan uppstå är om flera personer spelar på samma nivåer på samma site och därmed blir stoppade pga delad IP-adress. Kanske är bra om folk kan fylla på med den infon här också så vet vi om detta skulle kunna bli ett problem.

 

Jag spelar uteslutande NLHE 6-max cash games på Betway (del av Microgaming). Jag kör mest €3/6 och €5/10 men kör ibland €1/2, €2/4 och $2/4. Pga att Microgaming delvis är uppdelat så spelar jag inte samma bord som t.ex. Unibet och Ladbrokes på nivåer under €3/6, vilket gör att det inte skulle bli en krock där.

 

För övrigt kan jag börja leta lite i veckan baserat på den info vi har så här långt. Självklart är det fritt fram för er andra att söka också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...