Gå till innehåll

Bästa MTT-liraren på pf? Rösta...


Vem är den bästa MTT-liraren? (Ej live)  

51 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem är den bästa MTT-liraren? (Ej live)

    • Sumpas
    • Sulla
    • Sorken
    • Ulaf
    • Antes Vante
    • Ola Brandborn
    • TotalFarsa (!)
      0
    • Rebonius
    • gEeWhiZm8
    • Någon annan (motivera gärna i tråden)


Recommended Posts

De stora MTT-vinsterna bara haglar över forumiterna. Frågan är bara - vem av pf´s lyckogossar(flickor?) är egentligen den som är bäst på MTT´s?

Det är alltså ointressant vem som vunnit mest i $ räknat utan här ska vi få fram vem som har skillzen! :-D

 

Ja Sulla - man får rösta på sig själv!

 

Kul om ni kan motivera ert val också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Listan måste vara en jättelevel.

den svenska avundsjukan visar sig direkt i tråden. de listade är pfs bästa spelare, varken du eller dina "vänner" är inte i närheten av listan pungkrockarn.

 

edit: jag rösta på sulla, TVÅ FINALBORD i söndag miljon visar på topptoppskills, andra gången har hört att han dessutom hade väldigt låågt kortsnitt så då fick han dessutom visa att det inte var tur första gången!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telefonkiosk slog ut mig en gång. Så hade han varit med på listan så hade givetvis han fått min röst. :D

 

Jag har slagit ut Telefonkiosk från ett par turneringar. Då det hände fler än en gång har jag dessutom bevisat att det inte bara var tur första gången. Jag borde alltså varit med på listan, nu var det iofs ganska länge sedan, vilket kan betyda dålig form och att det är helt rätt att ignorera mig. Ähh, min röst faller på ulaf. Han brukar ha bra kortsnitt i slutet på stora turrar, men ändå åka. Han förtjänar den här titeln. Dessutom kan han en massa lines från Seinfeld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

facit:

 

Av dom som spelar regelbundet mtts på forumet som jag känner till är jag rätt övertygad om att Conspiracy är bäst. Finns även rätt många andra duktiga som tomgus, sorken, emilio15, fhaugen, mendi, jkkman.

 

En jag inte känner till men mycket väl kan vara duktigast är fsista och kaaanske även thorn, vet inte. Även tele har jag ingen aning om, typ likaså med kgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

facit:

 

Av dom som spelar regelbundet mtts på forumet som jag känner till är jag rätt övertygad om att Conspiracy är bäst. Finns även rätt många andra duktiga som tomgus, sorken, emilio15, fhaugen, mendi, jkkman.

 

En jag inte känner till men mycket väl kan vara duktigast är fsista och kaaanske även thorn, vet inte. Även tele har jag ingen aning om, typ likaså med kgl

 

Fan, glömde Consp. Skulle givetvis tagit med honom på listan också. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...