fullfocus Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Hej! Jag har spelat poker i ca 3 år och har haft hyfsade framgångar i turneringar, som jag nästan ägnat mig åt uteslutande. Jag har sedan två månader prövat på cg (har bara sporadisk erfarenhet av denna spelform sedan tidigare) på de lägre nivåerna och går ungefär bara jämt upp. Nu misstänker jag att jag har ett underläge jämte många då jag inte använder pokerprogram. Kan man anta att många andra gör det? Och vilka pokerprogram är att rekommendera? Jag skulle önska att få info om motståndare både i då och nutid, samt pottodds m m. Hade holdem indicator tidigare men licensen gick ut och sedan har jag inte förnyat. Men den var bra för nutidsdata. Enkel att förstå och späckad med siffror. Tacksam för svar. MVH fmx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Holdem Manager eller Pocker Tracker. Finns en uppsjö trådar som beahndlar detta. Bara att söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 På lägre nivåer tror jag inte det är så vanligt. Själv spelar jag på 2,5/5kr och jag tror 9 av 10 på min nivå kör utan, liksom jag. Och de som använder är nog oftast så dåliga ändå så det gör nog inte så stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fullfocus Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Ok tack för svaren! Har varit på resande fot så jag läste först nu:) MVH fmx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts