Iggan Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Fi spelar 54/8. Skulle jag shovat flopp lr? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $1(BB) Replayer SB ($98) BB ($194) UTG ($199) Hero ($102) BTN ($172) Dealt to Hero K:club: 9:club: fold, Hero raises to $3, BTN calls $3, SB calls $2.50, BB calls $2 FLOP ($12) J:club: 6:club: T:diamond: SB checks, BB checks, Hero bets $8, BTN folds, SB calls $8, BB raises to $20, Hero calls $12, SB folds TURN ($60) J:club: 6:club: T:diamond: 7:diamond: BB bets $171 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Sluta spela skithänder pre. Som spelad: Syna hans lilla 3-bet på flopp, folda turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 13 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Sluta spela skithänder pre. Som spelad: Syna hans lilla 3-bet på flopp, folda turn. Jag spelar 29/26 och K9s i CO är openraise för mig, vetifan om det optimalt på de lägsta stakesen men that's how I roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Tro fan han ska spela K9s! Bara spela 1010+ AQ+ mot sämsta motståndet på nätet? Bra spelat men när han bettar allin på turn måste du ju vika. Inga tillräckliga direkta odds och inga implicita. Enkel fold turn. wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Vem har sagt att han bara skall spela 1010+AQ+? K9 floppar extremt sällan så här bra. Men lycka till om det passar er. För övrigt anser jag inte att det är nöten direkt att spela sämre själv bara för att motståndet är sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Jättestandard att höja k9s först in från co. Wp. Pusha flopp går också, men ser inget fel med att syna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Både syn och raise funkar på flopp. Men eftersom han höjer så lite får du bra odds för syn + att det finns ju rätt stor chans att han ger dig odds på turn med en liten bet, om du missar draget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts