fritzy Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Jag vill också ha en avatar.. hur länge får jag vänta på den möjligheten? Citera
fritzy Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2009 hahhaha... tack så mycket! Det kändes just som om det var jag som låg på fatet. Citera
SuperMonkey Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 Eftersom denna redan fanns så..... Jag vill också kunna ha avatar. Nu kan jag bara välja "använd ingen avatar" Kan någon snäll mod fixa tack? Citera
yxarm Postad 3 Juni , 2013 Rapport Postad 3 Juni , 2013 hur skickar jag meddelande? sorry off topix Citera
Crappy Postad 3 Juni , 2013 Rapport Postad 3 Juni , 2013 Det ligger en spärr på fem inlägg (tror jag) innan du kan skicka pm Mest för att ingen spamtomte ska kunna regga sig, och dra iväg massor av PM allt för lätt Citera
#Dennis Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Postad 9 Oktober , 2013 Eftersom denna redan fanns så..... Jag vill också kunna ha avatar. Nu kan jag bara välja "använd ingen avatar" Kan någon snäll mod fixa tack? +1 Citera
ChristyMack Postad 28 Februari , 2014 Rapport Postad 28 Februari , 2014 är det 5 inlägg som gäller för detta också eller? Citera
Recommended Posts