heltok Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 multi tog sin tid... 20x är verkligen seegt om man lirar 2/4..... Citera
Papa Kubo Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Okej, nu får ni hjälpa mig lite här. I söndags satte jag in en slant på Party med Pokeracenow och fick $100 i pending bonus med 700 händer som krav. Om jag sätter in en till slant nu med BONUSMAY, i vilken ordning kommer då bonusarna att clearas? Citera
juan1904 Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Förmodligen först POKERACENOW och sedan BONUSMAY. Så du får nog ligga i Kubo Citera
AA1234 Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Är det möjligt att cleara interpokers 90$ montly bonus på 0.15/0.25$ och 0.25/0.50$ NL eller måste man spela 0.5/1$ eller högre? Poten ska ju minst upp i 5$ så 0.25$ kan rakeas men har hört olika uppgifter om man tillåts cleara på lägre nivåer än 0.5/1$. Någon som gjort det redan? Citera
LiLLEN Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Jag har clearat Interpokers bonus på 0.25/0.5FL samt 0.5/1FL och det fungerade. Det är ju inte exakt de nivåerna som du undrade över, men det visar iallafall att man kan cleara bonusar på de nya nivåerna. Edit. lägger till lite bonusinfo Kan dessutom rekommendera att du fyller i koden från brevet nedan: This weekend at InterPoker we're bringing back our popular 30 dollars for 300 raked hands promotion! Enter the bonus code below & you can start clearing your hands at 5pm ET tonight. You have until Midnight ET on Sunday (May 22nd) to complete the hands. Here's what you'll need to do in order to get the credit. 1. Log in to InterPoker. 2. Go into the Cashier by clicking on the cashier button in the lobby. 3. Enter the Bonus Code WKEND555 in the Bonus Code field in the cashier. (You MUST enter the code before playing any hands) 4. Play 300 raked hands* on an InterPoker Real Money Table and the credit will automatically be made. *PLEASE NOTE a raked hand is defined as any real money hand in which a rake of 25c is taken (the equivalent of a $5 pot) and you were dealt cards. Even better news if you still have uncleared bonuses, the hands you play will count towards the $30 comp and your uncleared bonuses. Citera
Svinto Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Poten ska ju minst upp i 5$ så 0.25$ kan rakeas men har hört olika uppgifter om man tillåts cleara på lägre nivåer än 0.5/1$. Jag är ganska säker på att de olika uppgifterna beror på att de cryptologicsiter som har bonusar som släpps efter att man spelat en viss tid (alla utom Interpoker, Pokerplex och Caribbean Sun) inte godkänner spel på lägre nivå än $1/2 FL, medans man på de siter som istället räknar rakade händer kan spela på vilken nivå som helst. Citera
Eldkvarn Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 För att få tillgång till Nordicbets 25 % one-time bonus krävs: "100 raked hands must be played before the bonus can be withdrawn. " Vilken nivå måste man lira på, för att man ska få bonusen? Någon som vet..... Citera
TANDEMCYKELN Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 För att få tillgång till Nordicbets 25 % one-time bonus krävs: "100 raked hands must be played before the bonus can be withdrawn. " Vilken nivå måste man lira på, för att man ska få bonusen? Nordicbet är med i Prima. En hand som rejkas med minst 25c anses som rejkad, dvs. potten blir minst $5. Det går smärtfritt att klara av bonusen på FL 0.25/0.50 eller NL 0.05/0.10. Citera
TANDEMCYKELN Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Tack... Jag glömde skriva att du inte behöver slänga in pengar i potten. Det räcker med att du får kort och potten rejkas med minst 25c för att du ska få en rejkad hand. Kör du på de nivåer jag skrev går det väldigt snabbt. Citera
AA1234 Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Jag har clearat Interpokers bonus på 0.25/0.5FL samt 0.5/1FL och det fungerade. Det är ju inte exakt de nivåerna som du undrade över, men det visar iallafall att man kan cleara bonusar på de nya nivåerna. Edit. lägger till lite bonusinfo Kan dessutom rekommendera att du fyller i koden från brevet nedan: This weekend at InterPoker we're bringing back our popular 30 dollars for 300 raked hands promotion! Enter the bonus code below & you can start clearing your hands at 5pm ET tonight. You have until Midnight ET on Sunday (May 22nd) to complete the hands. Here's what you'll need to do in order to get the credit. 1. Log in to InterPoker. 2. Go into the Cashier by clicking on the cashier button in the lobby. 3. Enter the Bonus Code WKEND555 in the Bonus Code field in the cashier. (You MUST enter the code before playing any hands) 4. Play 300 raked hands* on an InterPoker Real Money Table and the credit will automatically be made. *PLEASE NOTE a raked hand is defined as any real money hand in which a rake of 25c is taken (the equivalent of a $5 pot) and you were dealt cards. Even better news if you still have uncleared bonuses, the hands you play will count towards the $30 comp and your uncleared bonuses. Försökte mig faktiskt på den rackaren men fick ingen bonus... Gick in på cashier och skrev in WKEND555 i bonusrutan där och sedan deposita jag 300$ via neteller och spelade enligt cryptocountern +300 händer men inga 30$ kom. Gjorde jag något fel? Citera
LiLLEN Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Den fungerade för mig, utan att deposita någonting extra, jag var mitt i clearandet av $90 bonusen när mailet kom, så jag bara fyllde i koden (cashiern bekräftade bonuskoden) och fortsatte spela, sen hade bägge bonusarna clearats samtidigt. Citera
Olle34A Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 vad är det som gäller för att en hand ska bli godskänd raked ? måste man vara med hela vägen till showdown är slut ? Citera
Papa Kubo Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Olle, Olle, Olle... du måste ange vilken sajt du spelar på, annars kan man inte ge något bra svar på din fråga. Men nu stänger vi butiken här. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=11222 Citera
Recommended Posts