6månadersförsöket Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 21.26 söndag. Mitt i MTT liret o Stars dog för mig. Kan ju surfa både hit o dit, men inte lira ... Någon fler? EDIT: använder bredbandsbolaget, samt Tele2 surf som backup o ingen funkar EDIT2: rubrik pill Citera
Zumsar Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Stendött, småkrånglat tidigare ikväll. EDIT: Inne nu igen! Citera
Slasktratt Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Man vet att man är trött när man läser rubriken 3 ggr, fortfarande tänker på hundar och fattar nada. edit: haha, vafan, kan ju inte ändra rubriken. får ju mig att framstå som ett ufo Citera
6månadersförsöket Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 verkar vara knas i hela världen... http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/stars-down-600052/ Citera
Gneew Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 DAMP! jag är inne och det hade fungerat bra om det inte vore för den här jävla "connecting-pop-upen". Citera
bentus Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Kommer ju inte ens in ju skulle just regga million men verkar inte bli nått idag då Finns det någon annan sajt som kör någon turre i samma prisklass snart? Citera
Gneew Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 ffs! sitter i sunday million och ser mig själv som Sitting out precis som 7 av de andra 8 spelarna på bordet. En snubben håvar in våra blinds utan att vi kan göra nåt! Citera
SasaOmerbasic Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Jag är reggad till ett antal sitandgoes samt turrar i $50-200 spannet och jag kan inte ens logga in Händer inget när jag trycker log-in knappen, fml. Citera
6månadersförsöket Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Yes! Kom in o mitt bord poppade upp... Men va faan! Kan inte klicka i "I am back" Svårt att försvara blindsen då... Citera
Gneew Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 samma problem... nu blev det en pause iaf. Välbehövlig Citera
6månadersförsöket Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 All tournaments are paused. Edit: så snabb jag var då... Citera
Bodinarn Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 gaaaah satt på ett gäng turbos när jag blev utslängd, tillbaka efter 15min och bust/väldigt short överallt.. tilt sdkljalskjdlakjdlakjdlkajdklajdlkjdsakl Citera
Fredde Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Vilket skämt. Hur länge ska man behöva vänta på att komma igång igen. De turneringar jag spelar slutar nog sent utan att tvingas vänta på krånglande klient i över halvtimmen ... Att Poker Stars har problem med att kasta ut mig är inte första gången men denna gång gick det rätt bra. Märkligt även om man är största pokerklienten att Poker Stars ska ha problem när man inte har problem på andra ställen på nätet. Citera
bentus Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Verkar ju funka nu varför startar de inte upp de nu? Citera
Gneew Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Vore ju inte helt fel med en liten tidsestimering över hur länge turrarna ska förbli pausade... sitta här, uppbunden och vänta känns ju inte helt kul en söndagskväll. Citera
deppa Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Nu kom jag in till sunday 250 iaf dock fortfarande paus... Citera
Fredde Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Fantastiskt att det ska ta över 30 minuter att komma igång igen ... suck. Nästan så att man får vara glad om man åker på ytterligare ett par bad beats så att man får sig lite sömn ... suck ... Citera
Gneew Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 lite bad beats på det här kommer inte hjälpa min sömn iaf:evil: Citera
PokerStars_Alex Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Hej, Först och främst beklagar vi problemen som uppstod ikväll. Om man har blivit påverkad av dessa problem och anser sig vara berättigad till en återbetalning, vänligen skicka ett mail support@pokerstars.com med följande rubrik: "Refund Request for *USER ID*: T#xxxxxxxxx, $0.00" Där *USER ID* är ditt användarnamn, "xxxxxxxxx" turneringsnumret och "$0.00" inköpet för turneringen. Om man inte är medveten om turneringsnumret i fråga går det bra att förse oss med följande information också: 1. När turneringen startade 2. Vilken typ av turnering det var 3. Vad turneringen hette Vi kommer sedan att hantera begäran så snart som möjligt. Mvh, Alexander PokerStars Support Citera
barotraumakid Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Nu är det dags igen... Fick för mig att denna aktör var störst på marknaden? Citera
Gneew Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 kom igen förfan! Nu får det vara nog Citera
Recommended Posts