prepaid Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Hej nu är det så att jag gjorde en deposit på 50$ och håller på att spela in mina 500 fpp för att få ut bonusen, spelar mestadels 1,10$ turbo DoN's. Det har gått bra och har väl snart lirat in 400fpp's, nu till min fundering. Tidigare har jag fått 1FPP per spelad turnering men nu verkar det vara under 0,5 FPP per turnering? är det någon sänkning det är frågan om eller vad, har försökt leta men inte hittat svar. tack på förhand Citera
jojje44 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Har väl alltid varit 5FPP per $1 i rake? Citera
Ekenstar Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Har väl alltid varit 5FPP per $1 i rake? Tidigare har de inte haft partiella VPP, därför har VPP tidigare avrundats uppåt på turneringar med lågt inköp och man har fått 1 VPP för en 1+0.10 turnering. Nu får man istället 5x0.1=0.5 VPP. Citera
Ekenstar Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Hej nu är det så att jag gjorde en deposit på 50$ och håller på att spela in mina 500 fpp för att få ut bonusen, spelar mestadels 1,10$ turbo DoN's. Det har gått bra och har väl snart lirat in 400fpp's, nu till min fundering. Tidigare har jag fått 1FPP per spelad turnering men nu verkar det vara under 0,5 FPP per turnering? är det någon sänkning det är frågan om eller vad, har försökt leta men inte hittat svar. tack på förhand Nu är det tillbaka på 1.0 FPP, pokerstars har backat: Hello, everyone. The change to precise FPP (5x) calculation has been planned for quite some time, and a while back we decided to implement it on October 1st (note that we have changed the web site to reflect the 5x change then), and the changes have been deployed on Oct 1 accordingly. However today, October 2, we have looked at this again, and based on players' feedback (and in line with the changes we made for ring games previously) have decided to change this decision, and re-deployed the sit & go tournaments on PokerStars to pay precise 5X FPP only in those cases where players will benefit from it (in other words, where rounding was down to the nearest whole FPP). The MTT tournaments will be changed back soon, as well. A future re-alignment of the Sit & Go offerings on PokerStars will take place on January 1, 2010, in line with other changes in the VIP program that we are working on now together with the players panel. Skrev en starsrepresentant på 2+2. Citera
Recommended Posts