Gå till innehåll

Syna 3bet range?


Ferna

Recommended Posts

Ja hej allihopa!

 

Vi spelar Shorthanded game, vilka händer har ett EV+ att syna en 3bet då vi spelar handen i position? Vilken typ av händer?

Finns det något svar på denna fråga?

 

Annars vilken typ av händer synar ni 3bet med, då vi spelar i position.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja hej allihopa!

 

Vi spelar Shorthanded game, vilka händer har ett EV+ att syna en 3bet då vi spelar handen i position? Vilken typ av händer?

Finns det något svar på denna fråga?

 

Annars vilken typ av händer synar ni 3bet med, då vi spelar i position.?

 

Ferna... seriöst. Lägg ned det här projektet med att bli pokerproffs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, förstår inte hur du/folk inte blir helt tokig av Fernas upprepande frågor.

men men, ge pojken lite svar då så han lär sig istället för att reply:a till mig. jag orkar då inte undervisa en vägg.

 

heltoker, bitter unite, typ (L) till dig också.

 

 

Jag anser om man hela tiden har motivation till att utveckla sitt spel hur bra man än är, och jo jag tar till mig av vad dom flesta ger mig för tips här tro det eller ej. Jag vet inte vart du har fått det ifrån att jag skulle vara en sk. vägg??

 

Menmen om du nu har så emot mina poster här tycker jag att du kan lämna dom lika fort som du klickade dig in på dom, utan att lägga ner din dyrbara tid på mig, ingen uppskattar det i varje fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra Ferna, stå på dig!

 

Jag tycker du gör rätt i som ställer frågor. (det är väl det ett forum är till för)

Det finns alltid en liten klick som tror dom är fullärda och stör sig på vissa inlägg.

 

Lägg ingen energi på det, utan fortsätt att VILJA utveckla ditt spel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra Ferna, stå på dig!

 

Jag tycker du gör rätt i som ställer frågor. (det är väl det ett forum är till för)

Det finns alltid en liten klick som tror dom är fullärda och stör sig på vissa inlägg.

 

Lägg ingen energi på det, utan fortsätt att VILJA utveckla ditt spel!

 

 

Tack för lite backup : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga på Ferna..

 

För att lösa din fråga måste du besvara fler frågor för det finns ingen given range för syn av 3-bet.

 

När du synar en fi:s 3-bet måste du ställa dig ett antal frågor: Sitter jag i position? Vad har vi för effektiva stackar? Är det fler personer med i potten? Hur ofta 3-bettar fi? Hur spelar jag vidare efter flopp? Vad representerar fi? Hur spelar min hand mot hans 3-betrange? etc.

 

Vill du bli proffs är det bättre att du försöker svara på dessa och liknande frågor som kommer upp vid bordet. Markera de händer som du har problem med och gå igenom dem i efterhand med någon du har förtroende för alt. posta dem i hh-sektionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga på Ferna..

 

För att lösa din fråga måste du besvara fler frågor för det finns ingen given range för syn av 3-bet.

 

När du synar en fi:s 3-bet måste du ställa dig ett antal frågor: Sitter jag i position? Vad har vi för effektiva stackar? Är det fler personer med i potten? Hur ofta 3-bettar fi? Hur spelar jag vidare efter flopp? Vad representerar fi? Hur spelar min hand mot hans 3-betrange? etc.

 

Vill du bli proffs är det bättre att du försöker svara på dessa och liknande frågor som kommer upp vid bordet. Markera de händer som du har problem med och gå igenom dem i efterhand med någon du har förtroende för alt. posta dem i hh-sektionen.

 

Okej, tack för att du tog dig tid, du har självklart rätt i det du säger tänkte väl aldrig riktigt så långt när jag gjorde trådstarten :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...