MikeTime Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 För övrigt är det mycket som talar för att jag inte kommer denna gången. Troligen har jag besök från USA då. Good luck! Förresten, tio klara nu: MikeTime Drunken Penguin Appelsf Torax Benny M Valterego bensjo jm_j Hygglo Mats W Citera
TotalFarsa Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Förresten, tio klara nu: MikeTime Drunken Penguin Appelsf Torax Benny M Valterego bensjo jm_j Hygglo Mats W Jaha, så att jag säger att jag gärna kommer har noll bäring? Citera
MikeTime Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 11 klara: MikeTime Drunken Penguin Appelsf Torax Benny M Valterego bensjo jm_j Hygglo Mats W Gnäll-Farsa 1/3-dels fullsatt m.a.o Citera
TotalFarsa Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Jag ser mig inte som gnällig, jag gillar bara att påpeka saker och ting. Gärna med högt och irriterande tonläge. Citera
MikeTime Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Jag ser mig inte som gnällig, jag gillar bara att påpeka saker och ting. Gärna med högt och irriterande tonläge. Nu hoppas vi att du inte är först i säng igen. (jm_j räknas inte.) Kanske att du håller ut till 2 den här gången? Sidebet på det månne? Citera
TotalFarsa Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Nu hoppas vi att du inte är först i säng igen. (jm_j räknas inte.) Kanske att du håller ut till 2 den här gången? Sidebet på det månne?Om du tror att jag skäms för att jag lägger mig när jag är trött så har du fel Däremot kanske jag skulle pröva att inte dricka whisky nästa gång. Citera
MikeTime Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Däremot kanske jag skulle pröva att inte dricka whisky nästa gång. Turren är ju döpt efter den person som lämnade kvar 4 liter vodka så whiskyn kan du lämna hemma. Citera
Cyntax Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Turren är ju döpt efter den person som lämnade kvar 4 liter vodka så whiskyn kan du lämna hemma.Har ni döpt lokalen ännu? Mitt förslag är att den ska heta "Kumlabunkern". Citera
omalley Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Jaha, så att jag säger att jag gärna kommer har noll bäring? QFT Citera
MikeTime Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 QFT 12 klara: MikeTime Drunken Penguin Appelsf Torax Benny M Valterego bensjo jm_j Hygglo Mats W Gnäll-Farsa Världens bästa Omalley! Citera
omalley Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 12 klara: MikeTime Drunken Penguin Appelsf Torax Benny M Valterego bensjo jm_j Hygglo Mats W Gnäll-Farsa Världens bästa Omalley! Citera
Skanke Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Tycker jag sagt precis överallt att jag kommer men men... SKANKE ANMÄLER SIG HÄRMED TILL TURNERINGEN 30/1 I KUMLA!!! Citera
J-O Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Turren är ju döpt efter den person som lämnade kvar 4 liter vodka så whiskyn kan du lämna hemma. Det är med mycket stor ära jag ser detta beslut I med detta så skall jag ha med en riktigt fin bounty på mig själv också Citera
MikeTime Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 15 klara: MikeTime Drunken Penguin Appelsf Torax Benny M Valterego bensjo jm_j Hygglo Mats W Gnäll-Farsa Omalley LappRoffe Skanke Annmari M Bättre nu Roffe å Skanke? Citera
bensjo Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Har ni döpt lokalen ännu? Mitt förslag är att den ska heta "Kumlabunkern". Med stor risk för att bli nackad .... så kan ju namnet inte bli annat än kycklingredet då det är så många som skall plockas. När Dalarna erövrar Närkeslätten Citera
J-O Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Med stor risk för att bli nackad .... så kan ju namnet inte bli annat än kycklingredet då det är så många som skall plockas. När Dalarna erövrar Närkeslätten Det blir synd om masarna, först skall dom plocka sen ska dom skinnas Citera
FreePlopp Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Då folk anser att jag tillhör "den äldre generationen", trots min ringa ålder, så får jag väl ställa upp helt enkelt. För jag antar att det kommer lukta svarta Carlsberg, Grovsnus och billig parfyman så fort man kliver in i lokalen. Count me in. Jag ska försöka hitta någon smaskig bounty på mig själv också. Citera
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Då folk anser att jag tillhör "den äldre generationen", trots min ringa ålder, så får jag väl ställa upp helt enkelt. För jag antar att det kommer lukta svarta Carlsberg, Grovsnus och billig parfyman så fort man kliver in i lokalen. Count me in. Jag ska försöka hitta någon smaskig bounty på mig själv också. Hoho, två nybroiter i Kumla. Eeeeexcellent. Citera
FreePlopp Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Hoho, två nybroiter i Kumla. Eeeeexcellent. Bor du i Nybro igen? Citera
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Bor du i Nybro igen? Nej för fanken men once nybroit, alltid nybroit. Lukten sitter i kläderna liksom Sen är jag väl ungefär en hel lågstadie/mellanstadie/högstadie/gymnasie-cykel äldre än dig så tyvärr lär vi inte ha några gemensamma bekanta. Men som sagt, trevligt med en deltagare från nybban iaf Citera
FreePlopp Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Nej för fanken men once nybroit, alltid nybroit. Lukten sitter i kläderna liksom Sen är jag väl ungefär en hel lågstadie/mellanstadie/högstadie/gymnasie-cykel äldre än dig så tyvärr lär vi inte ha några gemensamma bekanta. Men som sagt, trevligt med en deltagare från nybban iaf Det finns alltid några original som man kan snacka skit om. Hört talas om väderkvarnen? Citera
MikeTime Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 FreePlopp, skicka mailadress via PM så kommer mer info. Välkommen! Citera
simonlofberg Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Jag är på om man är välkommen:) NitNordkvist är nog också sugen:D Citera
Illvillja Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Jag är på, blir kalas för lillen helgen innan... ryktas om att PokerWorld går in med bounty på mig med, troligt att ngn kan ta den bountyn... jag ska ju försvara min seger Citera
Recommended Posts