valterego Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Shit, Jag måste avboka min plasts. Miss read i almanakan.Hoppas det gläder någon på reservlistan. Torax Citera
Skanke Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Shit, Jag måste avboka min plasts. Miss read i almanakan.Hoppas det gläder någon på reservlistan. Torax Citera
jm_j Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Hamm kanske dags att kolla om vi ska äta innan och var vi ska träffas. Jag och eloket pratade om att ta tåg och då finns det en samma som i hösten som är framme 12:34 som känns mest aktuellt. Skuts till lokalen och skjuts till Hallsberg på söndagen önskas av oss båda. Sen chansar jag att HeFo, bengan och Schoolbook också tar tåget, Jöns tar bilen till småland och spelar turren där tillsammans med TF, så Lisa tar nog tåget också. Eller så åker Jöns och Lisa bil till småland och vi får stå ut med FylleFarsan... ;-} John lär låna en kompis helikopter eftersom det tar så lång tid med bil och publik transport samt att det spelar ingen roll om man ligger i 3%. koma. Kan även nämna att ordningsvakt, dealer till ft samt växlingsansvarig/rebuyanvarig redan är engagerade! Que? Då måste jag nog offra mig och ta åt mig min gamla hedersuppgift. Min bricka: Shit, Jag måste avboka min plats. Miss read i almanakan.Torax Citera
Jennez Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Varken jag, Lisa eller TF har alltså lämnat våra platser till förfogande. Ännu har det inte gått ut några order gällande Smålandsturren. Infon kring den är bara för kännedom i dagsläget. Slut. Frågor? Citera
TotalFarsa Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 och vi får stå ut med FylleFarsan... ;-}Nu har du allt massuppfittat något, o du skäggige. Man står inte ut med mig, man har roligt åt/tillsammans med mig. Det där lät inte heller bra. Men låt stå Citera
Crappy Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Shit, Jag måste avboka min plats. Miss read i almanakan.Hoppas det gläder någon på reservlistan. Torax Men va i ....... Det här får du fixa !!!! Citera
TotalFarsa Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Men va i ....... Det här får du fixa !!!!Tro mig Crappy när jag säger att Torax är körd för pokerspel den helgen. Citera
torax Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Men va i ....... Det här får du fixa !!!! Tf har sååå rätt. Asså om jag infinner mig på turren har nått gått åt h-vette.. Syrran gifter sig då.. Citera
jm_j Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Nu har du allt massuppfittat något, o du skäggige. Man står inte ut med mig, man har roligt åt/tillsammans med mig. Det där lät inte heller bra. Men låt stå Det var klantigt formulerad av mig. Såklart menade jag att vi ska ha roligt med dig även om vi måste stå ut med din whiskeyluktande andedräkte och att du river ner Mikes whiskeysamling från väggen. Men sen kommer någon på att vi ska tävla om ölhävning i form av: vem hinkar i sig 4 glas snabbast. Dock hommer det riktigt roliga iom att någon bytt tredje glaset till fulwhiskey för alla tävlande som sedan ligger under pokerborden efter ett tag och mumlar: "Ni är så sööta! Ni alla är så sööööta.". Citera
Crappy Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Tro mig Crappy när jag säger att Torax är körd för pokerspel den helgen. Tf har sååå rätt. Asså om jag infinner mig på turren har nått gått åt h-vette.. Syrran gifter sig då.. Bahhhh. Tala om för henne att det måste flyttas. Citera
MikeTime Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 HeFo och Bengan har klonkat tickets till Depeche och kommer inte att vara med så nu har alla på reservlistan fått en ordinarie plats. Ingen reservlista kommer att fyllas på nu så länge antalet understiger 30 man. Blir tillräckligt trångt ändå. Crappy - meddelar du Jarne att han har en plats i turren nu? Uppdaterad lista på tomtar. Ängeln17 MikeTime Drunken Penguin cDk Appelsf Benny M Valterego bensjo jm_j Hygglo Mats W TotalFarsa Omalley Skanke Annmari M hogge75 simonlofberg Illvillja schoolbook Nordkvist Crappy JohnH Doris eloket Pelle G Djens Klyka LappRoffe Jennez HeyLisa Dani B Cosmin G okocha Danne980 Jarnebring Nizse Om det är någon mer som vet med sig att h*n inte kan komma är jag tacksam om ni avbokar i så god tid som möjligt ÖVERVÄRDEN: -> Som sagt - NordicBet bjuder på ett addat värde i form av ett PokerWeekend-pkt för €650 till en lycklig vinnare! -> Dessutom sätter PokerWorld en bounty på Illvilljas huvud. Den som slår ut Illvillja kan se fram mot 100 friska dollar på ett PW-konto! -> Appelsf (som dessutom har fått den stora äran att få turren döpt efter sitt stridsrop från förra turren) har lovat en fin pokal till vinnaren! Kan även nämna att ordningsvakt, dealer till ft samt växlingsansvarig/rebuyanvarig redan är engagerade! V*Ä*L*K*O*M*N*A! Citera
valterego Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Bara att Okocha står på listan gör resan värd att göra. Sen är ju nötgänget från Tallinn en bonus också Citera
Nizse Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Ska bli en ära/upplevelse att få hänga lite med alla man följt på detta forum genom åren. Citera
okocha Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 va kostar turren? kan man få skjuts dit av ängeln? hur tar man sig dit annars? osv? Bara att Okocha står på listan gör resan värd att göra. Sen är ju nötgänget från Tallinn en bonus också är jag nån slags sevärdhet nu? Citera
jm_j Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Jag och eloket har bokat resorna: Lö: Stockholm-Kumla 10:25-12:34 Sö: Hallsberg-Stockholm 18:21-19:45 Dessutom har eloket lovat en sightseeing på fots i Hallsberg på söndag... va kostar turren? kan man få skjuts dit av ängeln? hur tar man sig dit annars? osv? är jag nån slags sevärdhet nu? Turren har du råd med. Åk tåg som alla andra. Sen bilskjuts till turren från Kumla. På vägen tillbaka omvänt förutom att du får en 9km promenad till Hallsberg med mig, eloket och kvarvarande ölen... Slut. Frågor? Om du åker bil dit, har du lust att frakta lite grejer dit åt mig och Hässelbyfarsan eloket (som var med på den "berömda" Pokerfinnkamsresan)? Blir lite svårt att frakta 3 ton gods med tåg nämligen. (: Citera
torax Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 najs att ni ska få se my home town Hallsberg Citera
eloket Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 najs att ni ska få se my home town Hallsberg Been there done that. 6h sleep over mitt på dagen en gång i månaden under 5 år. Alternativet var att slagga på stationen.... Men vi kan ju alltid plocka risgryn på kyrkbacken antar jag. Citera
eloket Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Blir lite svårt att frakta 3 ton godis med tåg nämligen. (: Just den detaljen sa du aldrig nåt om :shock: Om det inte finns bilskjuts då? Hade du tänkt att jag skulle bära/släpa? Citera
valterego Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 är jag nån slags sevärdhet nu? Sevärdhet och sevärdhet. Kalla det nyfikenhet så blåser vi inte upp förväntningarna. EDIT: Jag vill också förtydliga att det inte är en levling, det SKA uppriktigt bli roligt att träffa dig Citera
Jennez Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 ÖVERVÄRDEN: -> Som sagt - NordicBet bjuder på ett addat värde i form av ett PokerWeekend-pkt för €650 till en lycklig vinnare! > -> Dessutom sätter PokerWorld en bounty på Illvilljas huvud. Den som slår ut Illvillja kan se fram mot 100 friska dollar på ett PW-konto! [/b] Om du åker bil dit, har du lust att frakta lite grejer dit åt mig och Hässelbyfarsan eloket (som var med på den "berömda" Pokerfinnkamsresan)? Blir lite svårt att frakta 3 ton gods med tåg nämligen. (: Om jag åker kör jag nog bil, ja. Men inte fan orkar jag åka och hämta en massa skit som ni ska ha med er. Det är en natt, vad kan ni möjligen ha med er som ni inte kan ta på tåget? Citera
MikeTime Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Bara att Okocha står på listan gör resan värd att göra. Sen är ju nötgänget från Tallinn en bonus också Jo, att få se Skankes och TF´s fyllor är nästan värt inköpet bara det... va kostar turren? kan man få skjuts dit av ängeln? hur tar man sig dit annars? osv? är jag nån slags sevärdhet nu? PM:a din mailadress (som jag skrivit flera gånger i inläggen) så får du info om inköp och vad som ingår i avgiften. Funderar starkt på att göra dig till moderator den kvällen. Ska bli en ära/upplevelse att få hänga lite med alla man följt på detta forum genom åren. Hmm, öh, märks att du inte träffat oss innan... Citera
okocha Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 PM:a din mailadress (som jag skrivit flera gånger i inläggen) så får du info om inköp och vad som ingår i avgiften.Funderar starkt på att göra dig till moderator den kvällen. jag har redan gjort det ju bumpa den nu dock. Citera
Ängeln17 Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 jag har redan gjort det ju bumpa den nu dock. Du har mail. Citera
bensjo Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Hur var det med sov plats, om man nu mot all förmodan behöver luta om kull sig. Någon form av bokning eller är det bara att finna ett hörn o kast i kull sig i? Om någon behöver skjuts så åker jag från Huvudstaden i Dalarna, Ludvika färden går söder ut, med möjliga avvikelser om det passar resvägen. Citera
Macess Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Har som vanligt missat allt det viktiga..... Men efter ett pm från eloket att det kanske fanns platser kvar, så visar även jag mitt intresse... Ser att det har blivit en hel del avhopp, boka in mig om plats finns...dock så är risken att man får ta och boka in sig på närmaste hotell/vandrarhem i så fall då folk brukar reagera på mina snarkningar..Men oavsett så är jag intresserad! Citera
Recommended Posts