MikeTime Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Kan hogge multiaccounta så kan jag vinna turren genom att nollaccounta!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Funderar på att anmäla inlägget eftersom det innehåller fler än fyra utropstecken i rad. Citera
simonlofberg Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Mike , vart hittar jag info om Tallin 12-13/12? Posta länk plz. Citera
Juggler Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Ser ut som du har tintin-frilla på din avatar Mike. Citera
MikeTime Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Mike , vart hittar jag info om Tallin 12-13/12? Posta länk plz. Gå in på NordicBets hemsida och sök på SuperWeekend, alternativt PM:a Jöns. Sry, Jennez menar jag. Citera
MikeTime Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Ser ut som du har tintin-frilla på din avatar Mike. Ja, har också sett det. Beror på nåt blänk i klockan ovanför... TF kan fan inte ta bra kort alltså... Citera
Jennez Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Ser ut som du har tintin-frilla på din avatar Mike. Och vad är det för fel på Tintin-frilla då? Citera
MikeTime Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Och vad är det för fel på Tintin-frilla då? Tja, det är inte snyggt? Btw - vi ser fram mot att du kan matcha Illvilljas bounty i den här turren. Däremot vill jag fan inte att du matchar Lisas... Citera
Drunken_Penguin Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Men suck Lisa. Nu kommer Drunken Penguin gå all in med alla händer mot dig. Jaja, it´s your choice.(Personligen hoppas jag att Hefo slår ut dig. Gillar girl-on-girl action!) Gahh! Nu kan jag inte bestämma mig om jag hoppas på att jag slår ut Lisa eller att Hefo gör det. Citera
Jennez Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Btw - vi ser fram mot att du kan matcha Illvilljas bounty i den här turren. Däremot vill jag fan inte att du matchar Lisas... Och vad är Illviljas bounty? Citera
Drunken_Penguin Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 PokerWorld sätter än en gång en bounty på Illvilljas huvud. Nu i en liveturre!Den som slår ut Illvillja kommer att få $100 insatt på sitt PokerWorld-konto samt lite trevliga goodies i form av t-shirts, kepsar mm. SLÅ UT MIG OCH FÅ $100!! Och vad är Illviljas bounty? YW. Citera
Crappy Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Gahh! Nu kan jag inte bestämma mig om jag hoppas på att jag slår ut Lisa eller att Hefo gör det. Men Jag säger som KSMB en gång skrev (med en liten modifikation) "Varför titta när man gör det så mycket bättre själv?" Edit: Kan ha varit det anrika punkbandet "Bitchboys" också, som skrev det. Citera
Jennez Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Ok, då sätter jag direkt en bounty som innebär att alla får $100 var om jag slår ut Illvilja. Den som slår ut mig får en käftsmäll. Citera
Jennez Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Ok, jag återkommer med en seriös bounty. Citera
bensjo Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Bounty hit och dit, som den ödmjuka person jag är så får jag uttrycka mig lite diplomatiskt. Den som puttar ut mej ur turneringen kan välja mellan en eller två klockor, de är blå i färgen för att senare övergå i mörklila och har en gulaktig kant som visar sig efter några dagar. Nej skämt åsido, den som (mot all förmodan) bustar mej får faktisk betala den nätta summan av inköpet då jag kommer att stå för en Daladans (ni kan se det som ett artist gage) som inte går av för hackor till detta kommer jag att verbalt hålla en monolog på hur Urmoderns alla ur-mödrar kan djävlas med en hårt prövad kort spelare. Detta borde räcka för att ni inte skall ha intresse av att ge mej pisk. Citera
Jennez Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 till detta kommer jag att verbalt hålla en monolog på hur Urmoderns alla ur-mödrar kan djävlas med en hårt prövad kort spelare. Hur lång är du? Citera
bensjo Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Lagom, under 2 meter men över 1 meter Citera
wortex557 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Lagom, under 2 meter men över 1 meter 1,50? Citera
jm_j Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 FULLSATT!!!: Mike... Känns som att Jennez får ta med sig ett pokerbord till dig så vi kan bli flera. 3 bord i pokerrumet, 1 till + PLO garaget. No Fold´em Hold´em-spelarna kan få känna hur kallt det kan att vara att spela Omaha och sitta på gården... Och så ska man komma på en bounty, jag kom med massa förslag, bla en av mina beg. heyhoneys-tröjor signerade, baka muffins eller dyl till och med en: till vinnaren kunde jag sträcka mig till, men det dög inte för Micke (är du gay? hehe) Så vad har ni för önskemål? Jag vill se om du eller hefo kan hinka i sig mest rosé. Lite smaklöst men kommer inte på bättre just nu... FFS prata inte om J 7... Får mardrömmar Vadårå?!? Det är enligt Phill Hellmuth ett av dom 5 bästa starthänder i No fold´em hold´em. Gahh! Nu kan jag inte bestämma mig om jag hoppas på att jag slår ut Lisa eller att Hefo gör det. Tänk på att bengan är med någonstans i bagageluckan... ROCKnROLL Mmh... "Industial Rulezzz" eller "Döthhhh mätalll" känns inte så passande så jag bjuder på det här istället: Citera
jm_j Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Det här kanske är inte bästa timingen att fråga men: Är det någon från Stockholmsområdet som tänker bila till Mike och vågar ta mig med sig? Är nog (troligtvis) ganska lugn på vägen dit men med tanke på tidigare erfarenheter lär jag inte lukta så värst gott på vägen tillbaka. Citera
jm_j Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Nu förtjänar en smäll på käften och en varning. Undrar vem av tjejerna lyckas bäst med det här hos MikeTime: Citera
Drunken_Penguin Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Måste det vara nån av tjejerna? Jag tror att TF kan få ungefär den effekten på alla på turren. Citera
Stelu Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Bounty hit och dit, som den ödmjuka person jag är så får jag uttrycka mig lite diplomatiskt. Den som puttar ut mej ur turneringen kan välja mellan en eller två klockor, de är blå i färgen för att senare övergå i mörklila och har en gulaktig kant som visar sig efter några dagar. Nej skämt åsido, den som (mot all förmodan) bustar mej får faktisk betala den nätta summan av inköpet då jag kommer att stå för en Daladans (ni kan se det som ett artist gage) som inte går av för hackor till detta kommer jag att verbalt hålla en monolog på hur Urmoderns alla ur-mödrar kan djävlas med en hårt prövad kort spelare. Detta borde räcka för att ni inte skall ha intresse av att ge mej pisk. Lycka till Bensjo. Känn ingen press, men om du inte vinner så kommer jag att håna dig hela 2010 Citera
jm_j Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Måste det vara nån av tjejerna? Jag tror att TF kan få ungefär den effekten på alla på turren. Låter nästan som att det vankas för en tävling mellan alla turneringsdeltagarna och/eller djurplågeri... Citera
J-O Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Låter nästan som att det vankas för en tävling mellan alla turneringsdeltagarna och/eller djurplågeri... Du får försöka att skrämmma hönsen Citera
Recommended Posts