Gå till innehåll

Mike´s Rock n Roll-Poker 30/1-2010. Rapporter från turren i inläggen #552 och framåt!

Recommended Posts

• Svars 633
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Och vad är det för fel på Tintin-frilla då?

Tja, det är inte snyggt?

Btw - vi ser fram mot att du kan matcha Illvilljas bounty i den här turren. Däremot vill jag fan inte att du matchar Lisas... :-(

Postad
Men suck Lisa. Nu kommer Drunken Penguin gå all in med alla händer mot dig. Jaja, it´s your choice.

(Personligen hoppas jag att Hefo slår ut dig. Gillar girl-on-girl action!)

Gahh! Nu kan jag inte bestämma mig om jag hoppas på att jag slår ut Lisa eller att Hefo gör det. :shock:

Postad
PokerWorld sätter än en gång en bounty på Illvilljas huvud. Nu i en liveturre!

Den som slår ut Illvillja kommer att få $100 insatt på sitt PokerWorld-konto samt lite trevliga goodies i form av t-shirts, kepsar mm.

SLÅ UT MIG OCH FÅ $100!!

DSC00554.jpg

Och vad är Illviljas bounty?

YW. :-)

Postad
Gahh! Nu kan jag inte bestämma mig om jag hoppas på att jag slår ut Lisa eller att Hefo gör det. :shock:

Men :roll:

Jag säger som KSMB en gång skrev (med en liten modifikation)

"Varför titta när man gör det så mycket bättre själv?"

Edit: Kan ha varit det anrika punkbandet "Bitchboys" också, som skrev det.

Postad

Bounty hit och dit, som den ödmjuka person jag är så får jag uttrycka mig lite diplomatiskt.

Den som puttar ut mej ur turneringen kan välja mellan en eller två klockor, de är blå i färgen för att senare övergå i mörklila och har en gulaktig kant som visar sig efter några dagar.

Nej skämt åsido, den som (mot all förmodan) bustar mej får faktisk betala den nätta summan av inköpet då jag kommer att stå för en Daladans (ni kan se det som ett artist gage) som inte går av för hackor till detta kommer jag att verbalt hålla en monolog på hur Urmoderns alla ur-mödrar kan djävlas med en hårt prövad kort spelare.

Detta borde räcka för att ni inte skall ha intresse av att ge mej pisk.8-)

Postad
FULLSATT!!!:

Mike... Känns som att Jennez får ta med sig ett pokerbord till dig så vi kan bli flera. 3 bord i pokerrumet, 1 till + PLO garaget. No Fold´em Hold´em-spelarna kan få känna hur kallt det kan att vara att spela Omaha och sitta på gården...

Och så ska man komma på en bounty, jag kom med massa förslag, bla en av mina beg. heyhoneys-tröjor signerade, baka muffins eller dyl till och med en:

kiss_lips.jpg

till vinnaren kunde jag sträcka mig till, men det dög inte för Micke (är du gay? hehe) ;)

Så vad har ni för önskemål?

Jag vill se om du eller hefo kan hinka i sig mest rosé. Lite smaklöst men kommer inte på bättre just nu...

FFS prata inte om J 7... Får mardrömmar :)

Vadårå?!? Det är enligt Phill Hellmuth ett av dom 5 bästa starthänder i No fold´em hold´em.

Tänk på att bengan är med någonstans i bagageluckan...

ROCKnROLL

Mmh... "Industial Rulezzz" eller "Döthhhh mätalll" känns inte så passande så jag bjuder på det här istället:

Postad

Det här kanske är inte bästa timingen att fråga men:

Är det någon från Stockholmsområdet som tänker bila till Mike och vågar ta mig med sig?

Är nog (troligtvis) ganska lugn på vägen dit men med tanke på tidigare erfarenheter lär jag inte lukta så värst gott på vägen tillbaka.

Postad
Bounty hit och dit, som den ödmjuka person jag är så får jag uttrycka mig lite diplomatiskt.

Den som puttar ut mej ur turneringen kan välja mellan en eller två klockor, de är blå i färgen för att senare övergå i mörklila och har en gulaktig kant som visar sig efter några dagar.

Nej skämt åsido, den som (mot all förmodan) bustar mej får faktisk betala den nätta summan av inköpet då jag kommer att stå för en Daladans (ni kan se det som ett artist gage) som inte går av för hackor till detta kommer jag att verbalt hålla en monolog på hur Urmoderns alla ur-mödrar kan djävlas med en hårt prövad kort spelare.

Detta borde räcka för att ni inte skall ha intresse av att ge mej pisk.8-)

Lycka till Bensjo. Känn ingen press, men om du inte vinner så kommer jag att håna dig hela 2010 ;-):mrgreen:

Postad
Måste det vara nån av tjejerna? Jag tror att TF kan få ungefär den effekten på alla på turren.

Låter nästan som att det vankas för en tävling mellan alla turneringsdeltagarna och/eller djurplågeri...