Hakflem Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Ni får hemskt gärna fixa särskrivningen som drabbar en på förstasidan av forumet. Dels i titelraden (eller vad det heter). Dvs den absolut längst upp i webbläsaren där det står "Poker forum - Snacka, spela...." Detta gäller endast på själva startsidan, när man väl klickar sig in i forumet ser det bättre ut. Dessutom står det en hemsk mening nästan längst ner på startsidan med trippla särskrivningar "Poker Forum är Sveriges största poker community. Snacka om online poker, pokerturneringar och poker bonus på forumet" Tack på förhand! Citera
D Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Ni får hemskt gärna fixa särskrivningen som drabbar en på förstasidan av forumet. Dels i titelraden (eller vad det heter). Dvs den absolut längst upp i webbläsaren där det står "Poker forum - Snacka, spela...." Detta gäller endast på själva startsidan, när man väl klickar sig in i forumet ser det bättre ut. Dessutom står det en hemsk mening nästan längst ner på startsidan med trippla särskrivningar "Poker Forum är Sveriges största poker community. Snacka om online poker, pokerturneringar och poker bonus på forumet" Tack på förhand! De kanske är sökmotoroptimerat? Begriper ingenting om sådant men det är en gissning. Citera
heimdall87 Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 hakflem. din signatur är felstavad. essence. Citera
Hakflem Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Postad 30 September , 2009 hakflem. din signatur är felstavad. essence. Se där, tyty Citera
MikeTime Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Dessutom står det en hemsk mening nästan längst ner på startsidan med trippla särskrivningar "Poker Forum är Sveriges största poker community. Snacka om online poker, pokerturneringar och poker bonus på forumet" Får det faktiskt till fyra iofs... Citera
tamtaram Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Om det stod "poker turneringar" hade det i vartfall varit konsekvent Citera
devalanteriel Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Ughh... jag fixade så att det inte stod så på själva forumet, men jag visste inte att det hade ändrats på förstasidan också. Nu är jag på semester men jag får slå på ansvariga när jag kommer hem om en vecka. Givetvis ska vi inte stava vårt namn och varumärke fel, det är ju vansinnigt. Citera
Hakflem Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Ughh... jag fixade så att det inte stod så på själva forumet, men jag visste inte att det hade ändrats på förstasidan också. Nu är jag på semester men jag får slå på ansvariga när jag kommer hem om en vecka. Givetvis ska vi inte stava vårt namn och varumärke fel, det är ju vansinnigt. Najs Citera
klabbisjp Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Najs Den lilla mannen vann mot de stora företagen :-D Citera
Saint_Bjorn Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Reagerade också på titellisten men tänkte att det säkert var trendkänsligt medvetet. Sär skrivning in i 2010. Men jag hade tydligen fel. Citera
honest99 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Reagerade också på titellisten men tänkte att det säkert var trendkänsligt medvetet.Sär skrivning in i 2010. Men jag hade tydligen fel. Jag reagerar alltid på björnarna. Skall inte de vara lite bättre ihopkopplade? Citera
Saint_Bjorn Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Jag reagerar alltid på björnarna. Skall inte de vara lite bättre ihopkopplade? Jag tror pappa björn är på gång att tända en cigg. Citera
Saint_Bjorn Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Apropå ämnet: jag saknar verkligen QoS's rubrikpill: http://pokerforum.nu/forum/texas-nl-cashgame-lowstakes-max-2-4-10-20-kr/58031-spela-mellan-par-pa-bra-flopp.html Citera
tamtaram Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Apropå ämnet: jag saknar verkligen QoS's rubrikpill: http://pokerforum.nu/forum/texas-nl-cashgame-lowstakes-max-2-4-10-20-kr/58031-spela-mellan-par-pa-bra-flopp.html Hur kan han veta att de andra har par? Citera
Saint_Bjorn Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Hur kan han veta att de andra har par? Precis. Citera
devalanteriel Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Meningen och troligen också titeln kommer att förbli felstavade pga google-ranking av sökresultaten. Jag har sagt exakt vad jag tycker om det så gnäll inte på mig tack, men jag kommer inte att bråka mer om det. Beslut är beslut och vi får helt enkelt leva med det. Citera
affe2000 Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Jag har sagt exakt vad jag tycker om det så gnäll inte på mig tack, men jag kommer inte att bråka mer om det. Beslut är beslut och vi får helt enkelt leva med det. det är sånt tänk som skapar diktaturer. Citera
devalanteriel Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Företag är inte demokratier. De går att påverka men då får du göra din röst hörd på andra sätt än att klaga på mig. Citera
Hakflem Postad 21 November , 2009 Författare Rapport Postad 21 November , 2009 Meningen och troligen också titeln kommer att förbli felstavade pga google-ranking av sökresultaten. Jag har sagt exakt vad jag tycker om det så gnäll inte på mig tack, men jag kommer inte att bråka mer om det. Beslut är beslut och vi får helt enkelt leva med det. Aarrrggghhh! My eyes! My eyes! Citera
devalanteriel Postad 21 November , 2009 Rapport Postad 21 November , 2009 Dito. Men sånt är läget iaf... Citera
Ferna Postad 21 November , 2009 Rapport Postad 21 November , 2009 lol orka göra en tråd om det, tycker nästan mod borde jävlas och göra särskrivningar med flit lite här o var skulle sitta fint! Citera
Recommended Posts