Bäjx Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 När jag importerar handhistoriken från betsafe så får jag ett meddelande att det inte finns några turneringssammanfattningar, alltså måste jag sitta och skriva in alla SNG resultat för hand (drygt och finns inte på kartan). Har googlat runt lite och förtått att ongame inte sparar några sammanfattningar av turneringar, så jag undrar helt enkelt om det är någon som vet något smidigt sätt att ta sig runt detta? Eller var man kan få tag i sammanfattningarna? Citera
Bäjx Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Postad 29 September , 2009 Ingen som vet nått? Citera
BjornL1491910513 Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Det är något stort fel på allt som har med ongame att göra, det är det enda jag vet. För mig så importeras inte alla händer från CG. Citera
animalplanet Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Vet tyvärr inte vad ditt fel kan va. Lånar tråden lite, om någon kan svara på detta. Varför spelljudet försvinner när huden kommer upp på bordet? Mkt störande. Pt3 alltså. Citera
highbury90 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Man skriver nog ut detta snyggare egentligen, men hoppas du förstår vad jag menar Handhistoriken sparas i användarnamn/appdata/local/P5/betsafe edit: Kanske inte de tdu frågade efter, men där sparas iaf. turneringshistorik för mig. Citera
Bäjx Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Tack för svaren, men det jag egentligen undrade är ifall det finns något smidigt sätt att få tag i tournament summarys. Pokertracker hittar ju all hand historik men ongame sparar inte summarys på datorn så pt3 förstår inte vilken plats man kom på eller hur mycket man vunnit. Undrar om det finns något sätt att få tag i dessa eller nått smidigt sätt att skriva in dessa resultat på ett icke alltför tidsödande och jobbigt sätt? Citera
Recommended Posts