QoS Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Ingen post-game om kvällen stora €50-turnering! Vi kör lite här det! - QoS Citera
Nusseman Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Jag tror att det där betyder att vi ska snacka om kvällens turnering här Citera
lfx Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Är det bara jag, eller har QoS spelat ganska stabilt ikväll? Typ inte varit med i varenda hand och gått all-in med second pair osv...? Citera
Nusseman Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Är det bara jag, eller har QoS spelat ganska stabilt ikväll? Typ inte varit med i varenda hand och gått all-in med second pair osv...? Jag coachade honom lite efter att han bluffade bort 1K till mig Citera
QoS Postad 15 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2005 Nusseman, var inte så jäkla kaxig! KNUGEN is here! - QoS Citera
Nusseman Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Ja, satan vilket drag det var i resultattråden idag då! Grattis iaf till daHilma! Citera
inteillaalls Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Ja, satan vilket drag det var i resultattråden idag då! Jag kan väl skriva lite då. Bubblade bort mig idag! Känns sådär. Sju pers kvar, sitter med ca 10BB och plockar fram 88 ur fickan UTG. Ställer in, hoppas på syn från ett ess eller mass-fold. Dahilma (tror jag) synar snabbt med 1010 och jag är ute. Surt. /G Citera
QoS Postad 16 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2005 Jag är fortfarande grymt bitter över att jag ställer in med QQ mot två mindre stackar som båda gått all-in innan mig. Guzten sitter med 99 och träffar 4-tal på floppen, hur jäkliga oseriöst är inte det? Kul var det i alla fall! - QoS Citera
DrBarry Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Skönt att se att att Qos ligger där och hugger. Borde nog köpt lite andelar och skickat iväg honom till WSOP ändå. Jag menar, han släpper ju iaf inte knappen med 7-8 bb kvar bara för att i nästa hand lite nonchigt syna med A9o i sb mot bara bb (nåt sånt va?), för att sen runda av med lite sköna bortförklaringar... Citera
dahilma Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Tack Nusse Det var bra struktur på turneringen, bra med lite längre perioder. Tycker det nya upplägget med lite högre inköp är mycket bra. Ber samtidigt rosen om ursäkt för idiotutdragningen - av någon annledning trodde jag du var tom. /da Citera
QoS Postad 16 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2005 DrBarry, det var 4-talet som tog knäcken på mig! Att jag dubblade med A9o var plain luck, sen satt jag väntade, hade väl en 5bb när jag fick KJs, hoppades på att dubbla upp, men nej, nej... - QoS Citera
DrBarry Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Qos, dubbla upp med A9o är rena skills såklart, men jag avsåg nog mer när Nusseman hade nån blackout, om jag inte minns fel. Jag tror det var han som började tjata om att han missade knappen, gjorde nån tomtesyn, han lirade mörkpoker etc etc... Citera
Nusseman Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Qos, dubbla upp med A9o är rena skills såklart, men jag avsåg nog mer när Nusseman hade nån blackout, om jag inte minns fel. Jag tror det var han som började tjata om att han missade knappen, gjorde nån tomtesyn, han lirade mörkpoker etc etc... Jaha, ja det var när mörkarna var på 500/250 och alla foldade till mig i lilla. Jag skulle ställa in med A9o, men drog förbi slidern, så den hoppade tillbaka till limitraise igen, vilket resulterade i att jag spelade 1000 med 1900 kvar... Klart jag blev tvungen att tomtesyna all-in då. All-in med A9o är bra spel, miniraise och syn all-in är tomtigt som bara den. Samtidigt fick jag AA99x i draw och hamnade all-in mot färg Citera
sjoholm77 Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Tycker också att upplägget var riktigt bra. Själv spelade jag som en kratta men det var iallafall kul att se QoS spela. Efter allt snack här på forumet har man ju blivit lite nyfiken. Att han snodde mina marker hela tiden var ju inte lika roligt iofs... ps. Grattis till vinsten dahilma ds. Citera
sjoholm77 Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Riktig jävla pissturnering! Ja, just det. Glömde säga att jag kom ju före Ector iallafall Citera
inteillaalls Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Riktig jävla pissturnering! 222 mot AAA var det va? Surt. Citera
Recommended Posts