Champion Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 När Ken chattade på Aftonbladet för några veckor sedan avslöjade han två av sina nicks. tretjak (martinspoker) Kermit (betsson) Har försökt hitta honom ibland men aldrig lyckats. Är det någon som har sett honom spela på dessa ställen, eller är det bara ett PR-trick för Martinspoker? Vad tror ni? Hade varit väldigt intressant att se honom spela. Någon som vet något annat nick han har, samt vilka bord han sitter på? * Denna är nya Allt om Ken tråden - QoS * Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Har försökt hitta honom ibland men aldrig lyckats. Är det någon som har sett honom spela på dessa ställen, eller är det bara ett PR-trick för Martinspoker? Vad tror ni? Jag har sett Ken spela på B2B. Både cash game och en €75 turnering. Citera
Champion Postad 15 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2005 Vad är det för www adress ditt, känner inte till B2B. Samt vilket nick hade han? Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Vad är det för www adress ditt, känner inte till B2B. Samt vilket nick hade han? Det är alltså nätverket där bland annat Martinspoker och 24h ingår. Citera
Champion Postad 15 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2005 WOW, han spelar just nu på martinspoker. Cash game 10/20 E. Nick=Tretjak Bord=Mechelen Citera
Papa Kubo Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Stackarn, han sitter helt ensam vid ett bord. Är det ingen som vågar möta honom? Cyll? eel? Citera
FlexWheeler Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 jag var tvungen att hoppa in och lira lite mot ken på 5-10 bordet... Fast jag stanna inte så länge Citera
Tympanon Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Nja, det kan väll inte stämma? Joseph123 ska ju vara från norge enligt hans profil. edit: efter att ha hört mig för lite på prima verkar det som om ken spelar där ibland, men personerna ifråga vill inte nämna hans nick (om de nu talar sanning överhuvudtaget). Citera
Micke_E Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 Jag tror inte ken spelar så mycket nätpoker över huvud taget längre, han har ju rätt mycket annat för sig numera. Dessutom så hörde jag honom säga att han inte hade spelat poker alls på nätet på ett par månader (tror det var i november eller något sånt). Citera
Adam Holmes Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Top 10 winners last 24 hr: 4. Tretjak €4,386 Citera
Champion Postad 16 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2005 Top 10 winners last 24 hr: 4. Tretjak €4,386 Vart hittar du denna statistik? Citera
Adam Holmes Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Finns även på Unibet.com (samma lista). Citera
Torna Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Fy fan va jobbigt för honom och de andra vid bordet. Tänkte gå in och kolla spelet lite, men hela chat-rutan fylls ju hela tiden av folk som ville chatta med Ken: "Ken, vad tyckte du om Greg Ryman?" "Ken, vill du spela en €10 HU mot mig?" "Ken, bla bla bla bla" idioter Citera
Knapp_0 Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Vilken nivå pratar vi om o hur går det? Citera
fraallan Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 han tycker säkert det bara är roligt, han verkar ju inte tycka illa om kändiskapet iaf! Citera
cAshville Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Har spanat in honom ett antal gånger på Unibet. Han chattar till och med Citera
zencor Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Har spanat in honom ett antal gånger på Unibet. Han chattar till och med han jobbar på sitt namn håll sig upp på pokertoppen i sverige, "Pokerfebern" som finns just nu är ju sjuk! så klart han passar på att bygga upp ett namn som kommer internationellt bli mer känt pga han namn i sitt hemland.. Citera
toppace Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 WOW, han spelar just nu på martinspoker. Cash game 10/20 E. Nick=TretjakBord=Mechelen Citera
Marcus016 Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 han spelar på Mechelen just nu,, han förlorade nyss en jätte pot på 5k sen hade han runt 2 k kvar som han tiltade bort ... Citera
ades_va Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Nja, det kan väll inte stämma? Joseph123 ska ju vara från norge enligt hans profil. edit: efter att ha hört mig för lite på prima verkar det som om ken spelar där ibland, men personerna ifråga vill inte nämna hans nick (om de nu talar sanning överhuvudtaget). TheSea skrev förut i chatten att Joseph123 = Ken Lennaard(detta i samband med rätt extrem flaming), men på Swedishsantas hemsida står det att nicket tillhör en av dem Citera
Recommended Posts