Mr_Fille Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Anna Djup 1 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: zjkz0r (133.16) Plats 3: HBYeah (198.71) Plats 5: HERO(446.17) Plats 2: saratani63 (139.16) Plats 4: BraIbland (284.40) saratani63 lägg LM 0.50 HBYeah lägg SM 1.00 ** Giv ** zjkz0r [N/A, N/A] HBYeah [N/A, N/A] HERO [8s, 6s] saratani63 [N/A, N/A] BraIbland [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** BraIbland Höj till 3.50 HERO Syna 3.50 zjkz0r Lägg saratani63 Lägg HBYeah Syna 3.50 *** Flop(Board): *** : [5s, 9h, 2k] *** Bet Runda 2 *** HBYeah Passa BraIbland Passa HERO Satsa 9.00 HBYeah Lägg BraIbland Syna 9.00 *** Turn(Board): *** : [5s, 9h, 2k, 7r] *** Bet Runda 3 *** BraIbland Satsa 21.75 HERO till 75.00 BraIbland Syna 75.00 *** River(Board): *** : [5s, 9h, 2k, 7r, 5r] *** Bet Runda 4 *** BraIbland All-in 196.90 HERO ??? River, syn lr fold? Citera
SasaOmerbasic Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Svär, spotta och fräs. Sedan blundar du och synar. Citera
Dead-Inside Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Reads hade ju varit fördelaktigt, men c/c, donk/call, donk/shove gör det väl till en oerhört standard syn. Förväntar mig att han dyker upp med lite allt möjligt här, förutom kåkar. Citera
Zyr Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Känns väl ganska självklart? Du behöver bara vinna var 3e gång.. Citera
Mr_Fille Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 får skämmas lite o säga att jag hittade folden, berodde dock mycket på att han timebankade till typ sisst sekunden innan han ställde. Kändes som att han verkligen ville ha syn. Hade han insta ställt hade jag förmodligen synat menmen. my bad. tack för svar! Citera
Trillske Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Om det hände ikväll mot random är det iaf definitivt syn. Random en sån här kväll är så störd att det man mer eller mindre får placera dem i ett eget fack och titta på sin egen hand. Din är riktigt bra. Citera
SasaOmerbasic Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Om det hände ikväll mot random är det iaf definitivt syn. Random en sån här kväll är så störd att det man mer eller mindre får placera dem i ett eget fack och titta på sin egen hand. Din är riktigt bra. Det är alltid syn din exploåsna. Citera
dandelion169 Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Det är alltid syn din exploåsna. +1 Citera
Lisa87 Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 svs 0.5/1 synar jag. $0.5/1 stars/tilt/ipoker vette fan om jag synar 196bb bet på river. Citera
Starfitter Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 synsynsynsynsynsynsynsynsyn och syn Citera
SasaOmerbasic Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 svs 0.5/1 synar jag.$0.5/1 stars/tilt/ipoker vette fan om jag synar 196bb bet på river. Tycker du ska folda redan innan handen spelas, samt casha ut för typ 2 år sedan. edit: på stars/tilt/ipoker då, förstås Citera
Trillske Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Asså ni är ju bara långsamma. Orkar inte ens citera. Klart som fan det finns faktorer långt viktigare än "explo" när vi möter Anna Djup 1 och hennes moster. Däremot trodde jag vi hade sss-river, så i sakfrågan har ni väl rätt. Citera
Starfitter Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 trillske vet inte vad jag ska säga om dig men du har inte hög procent win when spoken så sccccccch! Citera
SasaOmerbasic Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Kan man inte ge vettiga svar på handanalyser gör man väl kanske bäst i att låta bli? Lisa87? Trillske? Citera
Cyntax Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Anna Djup 1 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: zjkz0r (133.16) Plats 3: HBYeah (198.71) Plats 5: HERO(446.17) Plats 2: saratani63 (139.16) Plats 4: BraIbland (284.40) saratani63 lägg LM 0.50 HBYeah lägg SM 1.00 ** Giv ** zjkz0r [N/A, N/A] HBYeah [N/A, N/A] HERO [] saratani63 [N/A, N/A] BraIbland [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** BraIbland Höj till 3.50 HERO Syna 3.50 zjkz0r Lägg saratani63 Lägg HBYeah Syna 3.50 *** Flop(Board): *** : [] *** Bet Runda 2 *** HBYeah Passa BraIbland Passa HERO Satsa 9.00 HBYeah Lägg BraIbland Syna 9.00 *** Turn(Board): *** : [] *** Bet Runda 3 *** BraIbland Satsa 21.75 HERO till 75.00 BraIbland Syna 75.00 *** River(Board): *** : [] *** Bet Runda 4 *** BraIbland All-in 196.90 HERO ??? River, syn lr fold? Okej, vänta här nu. För det första vill jag bara säga att jag är en jävla åsna på internetpoker.... men detta luktar kåk långa vägar. Han slowspelar floppen. Han bettar "lagom" på turn och synar. Vad ska han ha som hero slår? X5s? X9? Vad kan han ha som hero inte slår? 99 och 22! Draw mot 86. Fisken Cyntax och Dan Glimne hade hittat folden iaf. Citera
Snygglenn Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 svs 0.5/1 synar jag.$0.5/1 stars/tilt/ipoker vette fan om jag synar 196bb bet på river. Spelar du $0,5/1 på någon av dessa sidor? På någon sida öht? Citera
SasaOmerbasic Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 svs 0.5/1 synar jag.$0.5/1 stars/tilt/ipoker vette fan om jag synar 196bb bet på river. Poker är poker, spelar ingen som helst roll vilken nivå eller site det rör sig om. Citera
Dead-Inside Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Poker är poker, spelar ingen som helst roll vilken nivå eller site det rör sig om. Nja, det där uttalandet stämmer ju bara till en viss punkt. Däremot stämmer den helt in på den här handen då spelarna inte skiljer sig nog för att man överlag ska ha något annat standardspel på rivern här än syn. Sen finns det faktorer som gör att jag utan att blinka skulle kunna folda rivern också. Men eftersom vi får handen readless är det en, som sagt, ganska enkel syn. Citera
SasaOmerbasic Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Sen finns det faktorer som gör att jag utan att blinka skulle kunna folda rivern också. Men eftersom vi får handen readless är det en, som sagt, ganska enkel syn. Det kan tänkas finnas vissa faktorer sett till stats, osv men det är extremfall. Den spelaren jag viker denna mot spelar högst troligt inte handen som fi gör på dessa gator i det scenariot där jag faktikst foldar. Som spelet går på tidigare gator blundar vi och snappar river. Citera
Trillske Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 trillske vet inte vad jag ska säga om dig men du har inte hög procent win when spoken så sccccccch!Och du är en pretantiös fisk ingen lyssnar på men ingen stör sig tillräkligt på för att orka påpeka det heller, så point beeing? Vi är på ett öppet forum för fan. Detta är inget jag hade skrivit oprovocerat, och det av en anledning. Väx upp du också. Sen om någon nu fortfarande är så vilsen att den ännu inte läst att jag syftade på en parad sss-bräda får det ju stå för er egen läskunnighet. Citera
Starfitter Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Och du är en pretantiös fisk ingen lyssnar på men ingen stör sig tillräkligt på för att orka påpeka det heller, så point beeing? Vi är på ett öppet forum för fan. Detta är inget jag hade skrivit oprovocerat, och det av en anledning. Väx upp du också. Sen om någon nu fortfarande är så vilsen att den ännu inte läst att jag syftade på en parad sss-bräda får det ju stå för er egen läskunnighet. Vill inte förstöra tråden nu meeeeeeen. 1.Prettig är det sista jag är. 2.många som har sagt hur dom stör sig. 3.inte vilsen men hade faktiskt inte sett att du trodde den var sss. keep up the good work Citera
Lisa87 Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Spelar du $0,5/1 på någon av dessa sidor? På någon sida öht? Jag spelar från $0.5/1 och uppåt ja. Både på stars, ftp och ipoker. Poker är poker, spelar ingen som helst roll vilken nivå eller site det rör sig om. Det har stor betydelse.. Folket på svs 0.5/1 är så fruktansvärt dåliga. Citera
Starfitter Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Jag spelar från $0.5/1 och uppåt ja.Både på stars, ftp och ipoker. Det har stor betydelse.. Folket på svs 0.5/1 är så fruktansvärt dåliga. Spela bra själv och skit i de generella motståndet är ett toppentips Citera
AccessGranted Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Spela bra själv och skit i de generella motståndet är ett toppentips Använder du HUD? Tar du notes på spelare? Varför skulle man inte vilja använda sig av all tillgänglig info utöver att "spela bra själv"? Det är väl redan en förutsättning som inte någon ifrågasätter? Citera
Starfitter Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Använder du HUD? Tar du notes på spelare? Varför skulle man inte vilja använda sig av all tillgänglig info utöver att "spela bra själv"? Det är väl redan en förutsättning som inte någon ifrågasätter? Jag använder HUD nästan alltid även om de är smått överskattat imo. Notes tar jag väääldigt sällan. Jo definitivt använda sig av så mycket tillförlitlig info som möjligt men att generalisera spelet hos alla på en viss sajt eller nivå är bara gissningslekar och långt ifrån tillförlitligt. Att spela bra poker (vad jag tror) handlar om att spela grym solid poker och göra så få fel själv som möjligt. Inte att hitta herofolds/herocalls och börja försöka exploatera luckor som vi inte ens vet finns. Typ som att tänka på gameflow, generella uppfattningar av nivå, övervärdera stats med för liten samplesize osv osv. Att vi synar här med given linje handlar aldrig om jag spelar 0,25-0,5 på svs eller nl200€ på ftp. Det finns ju lika dåliga fiskar på båda? Citera
Recommended Posts