Kriillee Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Tjena, jag skulle behöva hjälp att välja sajt. Det jag vill att sajten ska ha är poker och sportsbetting, inte på iPoker. man ska kunna göra insättning med Visa Electron. Någon som kan komma med tips ? Citera
Ferna Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Redbet, vet dock inte om dom tar visa electron postade lite för snabbt. Citera
mukkitre Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Tjena, jag skulle behöva hjälp att välja sajt.Det jag vill att sajten ska ha är poker och sportsbetting, inte på iPoker. man ska kunna göra insättning med Visa Electron. Någon som kan komma med tips ? Nordicbet tar inte visa electron, men om du har Internetbank, så kan du göra en express banköverföring och få in pengar snabbt 10 - 15 min, förutsatt att du inte har SEB Citera
tilta_mitt_liv Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Jag är också på g att välja ny site.. Jag undrar om det finns ngn sida där man kan se hur många spelare som är online (under prime time svensk tid 18-00) på de olika sidorna? Vore mkt tacksam för svar. MVH / tilta mitt liv Citera
Drunken_Penguin Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Jag är också på g att välja ny site.. Jag undrar om det finns ngn sida där man kan se hur många spelare som är online (under prime time svensk tid 18-00) på de olika sidorna? Vore mkt tacksam för svar. MVH / tilta mitt liv pokersitescout.com ska vara bra. Citera
tilta_mitt_liv Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 tack för hjälpen. Då går betfair bort som jag var lite sugen på.. Ongame eller Ipoker blir det nog.. Vilket nätverk är att föredra om man spelar nl 0.25/0.50 --> 1/2 nl shorthanded... Vilket är minst söndergrindat:-) Och vart hittar man bäst rakebacksdeals ? Citera
checkamat Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 tack för hjälpen. Då går betfair bort som jag var lite sugen på.. Ongame eller Ipoker blir det nog.. Vilket nätverk är att föredra om man spelar nl 0.25/0.50 --> 1/2 nl shorthanded... Vilket är minst söndergrindat:-) Och vart hittar man bäst rakebacksdeals ? spelar du de nivaerna finns det gott om bord pa betfair runt den tiden Citera
slyngryta Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Vilket är minst söndergrindat:-) Och vart hittar man bäst rakebacksdeals ? Du inser att dessa två står i direkt omvänd proportion till varandra va? Citera
bossbaver Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Du inser att dessa två står i direkt omvänd proportion till varandra va? Precis. du får välja, antingen en site med bra rakeback ELLER en site med mer fisk än genomsnittet... generellt... sen vet ju jag om en site med 100% rakeback och 99.9% fisk men den sidan behåller jag för mig själv... eller? Citera
gnux_ Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Precis. du får välja, antingen en site med bra rakeback ELLER en site med mer fisk än genomsnittet... generellt... sen vet ju jag om en site med 100% rakeback och 99.9% fisk men den sidan behåller jag för mig själv... eller? Ne de tycker jag inte, nu får du berätta =) Citera
DrRoland Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Konstigt att ingen har nämnt Partypoker än. Citera
gnux_ Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Konstigt att ingen har nämnt Partypoker än. Jaså? Betsson då? Inge bra alls? Citera
DrRoland Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Jaså? Betsson då? Inge bra alls? Inget fel på Betsson heller i mitt tycke. Lirar lite där också till och från. Lite seg klient bara och en reloadfunktion som suger kanske? Annars helt ok. Citera
nutshellcracker Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Lite seg klient bara och en reloadfunktion som suger kanske? Who needs? Citera
gnux_ Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Mycket fisk på betsson eller mest bra folk? Citera
Drunken_Penguin Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Mycket fisk på betsson eller mest bra folk? Betsson är Ongame. Sämsta klienten på marknaden, men tack vare det också mycket fisk. Citera
DrRoland Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Mycket fisk på betsson eller mest bra folk? Mest hortajta nittar, precis som på alla andra nätverk:-D Citera
Recommended Posts