ryanatwood Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Har lite funderingar kring hur jag på bästa sätt ska ta ut pokerpengar. Kliar i fingrarna på mig när jag har en fin hacka online att skotta för. Dålig självdiciplin jag vet. Har förmodligen för mycket "ONE TIME!" mentalitet i mig fortfarande. Jag har blivit av med att skotta när jag spelar dåligt iaf, tex om jag tappar 10 ink på 1/2$ och gå upp till 5/10$ för att vinna tillbaka (ond cirkel). Inga problem att gå ner i nivå när det blir sämre tider, men heller inga problem att hoppa STORA steg framåt i bättre tider. Innan har jag tagit ut en viss % av rullen varje månad, och ibland vissa månader har jag inte gjort detta för jag vill testa lyckan på 5/10->25/50$. Kan ryka en stor mängd av månadsplusset på detta sätt. Funderar på att ta ut varje vecka nu, dels för att förhindra att ha mycket $$ online och kan vara skönt med cash som dimper in på kontot varje vecka. Kanske ta ut 25% av vinsten från veckan som gått? Eller 50%? Har också tänkt i banorna att ta ut 25-50% av dagsplusset, kommer ju gå segt att avancera i nivå men jag trivs på 1/2$, har inga problem att gå ner till 0,5/1$ heller, kan ju ändå göra en hyfsad hacka på dessa nivåer som student. Har ni några funderingar kring detta? Hur gör ni? Kom gärna med synpunker.
ryanatwood Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2009 så jävla less på denna skiten nu. blir skott nu, går det vägen fortsätter jag annars skiter jag i det.
Mr_Tight Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Har lite funderingar kring hur jag på bästa sätt ska ta ut pokerpengar. Kliar i fingrarna på mig när jag har en fin hacka online att skotta för. Dålig självdiciplin jag vet. Har förmodligen för mycket "ONE TIME!" mentalitet i mig fortfarande. Jag har blivit av med att skotta när jag spelar dåligt iaf, tex om jag tappar 10 ink på 1/2$ och gå upp till 5/10$ för att vinna tillbaka (ond cirkel). Inga problem att gå ner i nivå när det blir sämre tider, men heller inga problem att hoppa STORA steg framåt i bättre tider. Innan har jag tagit ut en viss % av rullen varje månad, och ibland vissa månader har jag inte gjort detta för jag vill testa lyckan på 5/10->25/50$. Kan ryka en stor mängd av månadsplusset på detta sätt. Funderar på att ta ut varje vecka nu, dels för att förhindra att ha mycket $$ online och kan vara skönt med cash som dimper in på kontot varje vecka. Kanske ta ut 25% av vinsten från veckan som gått? Eller 50%? Har också tänkt i banorna att ta ut 25-50% av dagsplusset, kommer ju gå segt att avancera i nivå men jag trivs på 1/2$, har inga problem att gå ner till 0,5/1$ heller, kan ju ändå göra en hyfsad hacka på dessa nivåer som student. Har ni några funderingar kring detta? Hur gör ni? Kom gärna med synpunker. Under 3 år gjorde jag ungefär på samma sätt. Funkar kanske men swingsen bli löjliga och oregelbundna, sömnen och humöret därefter. Mitt råd är regler som är anpassade till ditt saldo online, >30 BI typ, mer när du kommer upp på midstakes.
ryanatwood Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Under 3 år gjorde jag ungefär på samma sätt. Funkar kanske men swingsen bli löjliga och oregelbundna, sömnen och humöret därefter. Mitt råd är regler som är anpassade till ditt saldo online, >30 BI typ, mer när du kommer upp på midstakes. okok. mods, lås denna tack.
Roob Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Buuhhuu, va ledsen jag blev nu underhållande db :<
Recommended Posts