JagGårGul Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Hej,,,,, Tänkte kolla lite vad ni hittat för tider att spela poker på. Är sjukskriven denna vecka o lever givetvis som heltidare nu, hehe:-) Att utvilad sätta sig o lira FM passet, sedan ut o njuta av vädret, luncha ute osv. och sedan lira EM passet har inbringat ca; 500-1000sek / pass på svs NL1000, Nu är det ju så att jag vanligtvis jobbar 8h / dag, kommer hem stenad mm. vilket det innebär att knega. Att börja lira heltid, rulle ( har hobbyrulle för SVS 1000 ), ekonomi osv,,,,,,,Ja, då är nog Fuglesang närmare än det, förtillfället... Ser ut så här, *Hittar 1h på morgonen för grind, blir dock lätt stressande. *Skulle kunna hitta 1-1,5h lunchgrind 1-2dgr / veckan. *Kvällstid ( trött ) ,,,,gärna då sambon inte är hemma, umgänge ni vet:-) Nän som känner igen detta o lyckats hitta något bra system. Skulle vara nöjd att få in typ 3-4 2h pass / veckan. Känns ibland bara som det också blir tufft då man har annat att göra också..... Kanske blev rörigt? hehe, svara ni som orkade läsa.... GL vid borden alla... Citera
Starfitter Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Nu är det ju så att jag vanligtvis jobbar 8h / dag, kommer hem stenad mm. vilket det innebär att knega. Säg vad du har för jobb så ska jag utbilda mig till det! Citera
Ferna Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Säg vad du har för jobb så ska jag utbilda mig till det! Becknare Citera
JagGårGul Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Säg vad du har för jobb så ska jag utbilda mig till det! Räcker med körkort Klämde 1h nu, +200sek o +2K för dagen passerades... Citera
hampulito Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Säg vad du har för jobb så ska jag utbilda mig till det! Becknare Tänkte skriva någonting liknande men ni var för snabba. Citera
JagGårGul Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Fan Va Gött ! Hampo, Tänk mindre o skriv snabbare då Citera
Mr.Lajban Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Att hitta tid för spel är det absolut svåraste. Har en sambo som saknar förståelse för min kärlek till spelet. Att känna pressen att man "inte får" spela för länge är sällan positivt för ens spel. Jag får vara glad om jag hittar 3-4 1 h sessioner i veckan... Ibland somnar kärleken tidigt en fredag eller lördagskväll och då blir det tokgrind. Lite tragiskt när jag tänker efter. Citera
jason Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Att hitta tid för spel är det absolut svåraste. Har en sambo som saknar förståelse för min kärlek till spelet. Att känna pressen att man "inte får" spela för länge är sällan positivt för ens spel. Jag får vara glad om jag hittar 3-4 1 h sessioner i veckan... Ibland somnar kärleken tidigt en fredag eller lördagskväll och då blir det tokgrind. Lite tragiskt när jag tänker efter. Kom igen när ni har 2 kids och en bostad som skall skötas samt heltidsjobb(inkl jour vissa veckor) och en sambo som jobbar vissa kvällar i veckan samt var 3:dje helg. Hur ni kan ha svårt att hitta tider att spela när ni "bara" har en sambo begriper jag inte riktigt. Citera
Mr.Lajban Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Kom igen när ni har 2 kids och en bostad som skall skötas samt heltidsjobb(inkl jour vissa veckor) och en sambo som jobbar vissa kvällar i veckan samt var 3:dje helg. Hur ni kan ha svårt att hitta tider att spela när ni "bara" har en sambo begriper jag inte riktigt. He, he. Heltidjobb har man såklart och ovanpå det lägger man kanske typ 20h i veckan på att renovera vår kåk. Tränar och spelar match x antal timmar i veckan. Första barnet kommer enligt plan nästa torsdag Ont om tid är vi nog många som har antar jag Citera
protte Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 He, he. Heltidjobb har man såklart och ovanpå det lägger man kanske typ 20h i veckan på att renovera vår kåk. Tränar och spelar match x antal timmar i veckan. Första barnet kommer enligt plan nästa torsdag Ont om tid är vi nog många som har antar jag Jepp ont om tid är det gott om . 3 barn/jobb o hus här men inte så mye jobb på det som tur är(Lejde några hantverkare nu med rot avdraget och betalde med pengar från pokern,Känns skönt att man har en sån "hobby"). Jag har spelat 5 år kanske och första åren var jobbiga då man ofta sov 4-5h per dag när man hade förmiddsveckan. Lite seg på fredan mao. Löst det lite med att gå ner till 75% på jobbet och tycker det är suveränt då jag både får det sociala på jobbet och lite mer tid spela. Sover numera iaf 6h Citera
JagGårGul Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Postad 10 September , 2009 Ja, drömmen skulle vara att få nån deal som tycks vara på varannat förtag nuförtiden, Typ gå ner på 4 dagar....... Eller det bästa, jobba 3dagar spela poker 2 dagar till att börja med. Men som sagt, faaaaar away,,, Citera
Recommended Posts