Gå till innehåll

Hitta tid för spel....


JagGårGul

Recommended Posts

Hej,,,,,

 

Tänkte kolla lite vad ni hittat för tider att spela poker på. Är sjukskriven denna vecka o lever givetvis som heltidare nu, hehe:-)

 

Att utvilad sätta sig o lira FM passet, sedan ut o njuta av vädret, luncha ute osv. och sedan lira EM passet har inbringat ca; 500-1000sek / pass på svs NL1000, :-D

 

Nu är det ju så att jag vanligtvis jobbar 8h / dag, kommer hem stenad mm. vilket det innebär att knega.

 

Att börja lira heltid, rulle ( har hobbyrulle för SVS 1000 ), ekonomi osv,,,,,,,Ja, då är nog Fuglesang närmare än det, förtillfället...:roll:

 

Ser ut så här,

 

*Hittar 1h på morgonen för grind, blir dock lätt stressande.

*Skulle kunna hitta 1-1,5h lunchgrind 1-2dgr / veckan.

*Kvällstid ( trött ) ,,,,gärna då sambon inte är hemma, umgänge ni vet:-)

 

Nän som känner igen detta o lyckats hitta något bra system. Skulle vara nöjd att få in typ 3-4 2h pass / veckan. Känns ibland bara som det också blir tufft då man har annat att göra också.....:-)

 

Kanske blev rörigt? hehe, svara ni som orkade läsa....;-)

 

GL vid borden alla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att hitta tid för spel är det absolut svåraste. Har en sambo som saknar förståelse för min kärlek till spelet. Att känna pressen att man "inte får" spela för länge är sällan positivt för ens spel.

 

Jag får vara glad om jag hittar 3-4 1 h sessioner i veckan... :-(

 

Ibland somnar kärleken tidigt en fredag eller lördagskväll och då blir det tokgrind. Lite tragiskt när jag tänker efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att hitta tid för spel är det absolut svåraste. Har en sambo som saknar förståelse för min kärlek till spelet. Att känna pressen att man "inte får" spela för länge är sällan positivt för ens spel.

 

Jag får vara glad om jag hittar 3-4 1 h sessioner i veckan... :-(

 

Ibland somnar kärleken tidigt en fredag eller lördagskväll och då blir det tokgrind. Lite tragiskt när jag tänker efter.

 

Kom igen när ni har 2 kids och en bostad som skall skötas samt heltidsjobb(inkl jour vissa veckor) och en sambo som jobbar vissa kvällar i veckan samt var 3:dje helg. Hur ni kan ha svårt att hitta tider att spela när ni "bara" har en sambo begriper jag inte riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen när ni har 2 kids och en bostad som skall skötas samt heltidsjobb(inkl jour vissa veckor) och en sambo som jobbar vissa kvällar i veckan samt var 3:dje helg. Hur ni kan ha svårt att hitta tider att spela när ni "bara" har en sambo begriper jag inte riktigt.

 

He, he. Heltidjobb har man såklart och ovanpå det lägger man kanske typ 20h i veckan på att renovera vår kåk. Tränar och spelar match x antal timmar i veckan. Första barnet kommer enligt plan nästa torsdag :-D

 

Ont om tid är vi nog många som har antar jag :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He, he. Heltidjobb har man såklart och ovanpå det lägger man kanske typ 20h i veckan på att renovera vår kåk. Tränar och spelar match x antal timmar i veckan. Första barnet kommer enligt plan nästa torsdag :-D

 

Ont om tid är vi nog många som har antar jag :lol:

 

Jepp ont om tid är det gott om :).

 

3 barn/jobb o hus här men inte så mye jobb på det som tur är(Lejde några hantverkare nu med rot avdraget och betalde med pengar från pokern,Känns skönt att man har en sån "hobby").

 

Jag har spelat 5 år kanske och första åren var jobbiga då man ofta sov 4-5h per dag när man hade förmiddsveckan.

Lite seg på fredan mao.

Löst det lite med att gå ner till 75% på jobbet och tycker det är suveränt då jag både får det sociala på jobbet och lite mer tid spela.

Sover numera iaf 6h :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...