saft_suse Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 jeg ser dere har begynt med et nytt ( og i mine øyne) kjempebra konsept: triple up sitn go. men det er helt klart rom for forbedringer : 1.dere har pr idag max buy-in på 8$-dette er altfor lavt.jeg pleier spille 20$ selv,og både 20$ og 30$ kan trygt legges til. 2.ha et leaderbord i 3 grupper: 1 for lav buyin,1 for 5$ eller 9$,og en for 20$ eller 30$,og her gir dere x antall dollar for topp 10 for å lokke til dere mere "volumspillere" . 3. få sendt ut mail til alle everstbrukere som går KUN på dette temaet når forbredringene er lagt ut (forhåpentligvis snart-dere må svi mens jernet er varmt og dere har et konsept som IKKE finnes på de andre klientene !). konklusjon: dere har et produkt som jeg (og sikkert endel andre) vil benytte seg av, men dere må gjøre alt dere kan for å bedre konseptet så det blir mest mulig fristende for oss spillere. mvh Jan (pompom_pat på everest) Citera
TiltTONY Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 jeg ser dere har begynt med et nytt ( og i mine øyne) kjempebra konsept: triple up sitn go. men det er helt klart rom for forbedringer : 1.dere har pr idag max buy-in på 8$-dette er altfor lavt.jeg pleier spille 20$ selv,og både 20$ og 30$ kan trygt legges til. 2.ha et leaderbord i 3 grupper: 1 for lav buyin,1 for 5$ eller 9$,og en for 20$ eller 30$,og her gir dere x antall dollar for topp 10 for å lokke til dere mere "volumspillere" . 3. få sendt ut mail til alle everstbrukere som går KUN på dette temaet når forbredringene er lagt ut (forhåpentligvis snart-dere må svi mens jernet er varmt og dere har et konsept som IKKE finnes på de andre klientene !). konklusjon: dere har et produkt som jeg (og sikkert endel andre) vil benytte seg av, men dere må gjøre alt dere kan for å bedre konseptet så det blir mest mulig fristende for oss spillere. mvh Jan (pompom_pat på everest) Fel forum? Citera
saft_suse Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 hvordan får du dette til å bli feil forum når hovedtråden heter everest poker ?? Citera
falukorven Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Jag har också kollat på trippel up. Den som verkar mest intressant är ju 18-manna där finalbordet tripplar upp, men det är på tok får låg insats. De borde ha samma nivåer på dom som på DoN´s.. Citera
jkkman Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 jag kommer ihåg för länge sedan då jag spelade lite 5+.50 triple up på prima. 3 spelare och ettan vinner alla pengarna. Det var faktiskt ett bra koncept. Citera
sentenced Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 jag kommer ihåg för länge sedan då jag spelade lite 5+.50 triple up på prima. 3 spelare och ettan vinner alla pengarna. Det var faktiskt ett bra koncept. så länge man vinner så Citera
TiltTONY Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 hvordan får du dette til å bli feil forum når hovedtråden heter everest poker ?? lol Citera
saft_suse Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Postad 10 September , 2009 jeg fikk mail fra everest i går og de skulle se på saken-håper de gjør noen forbedringer ! Citera
saft_suse Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Postad 14 September , 2009 jeg ser at de nå har lagt inn 10$ og 20$ + leaderbord, men det mangler jo 9 eller 10 manns da...... men alt hjelper! Citera
Recommended Posts